Afscheid van de club ? - topic gesloten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 12:36 #1424430 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen herhaling van zetten
Er wordt niet opnieuw begonnen Arjan, dit is geen herhaling van zetten.
Maar iedereen weet wat er het afgelopen jaar is gebeurd, en degenen die het niet (meer) weten kunnen het terug lezen.

Het enige wat ik neerzette was dat niet iedereen die zich afgelopen jaar in het gerommel heeft gemengd is opgestapt als lid. Meer niet.
Ik heb het niet geschreven op vriendschappen maar wel op uitlatingen, uitspraken en acties.

Je hoeft je dus niet aangesproken te voelen omdat je bevriend zou zijn met één of meer van de opstappers.

Meer niet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 12:40 #1424431 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vorig bericht
Jij schreef dit bericht tegelijkertijd met mij. (alleen typ ik niet zo snel en lees alles extra terug omdat je niet meer een tiepvaut kan wijzigen)

Zoals gezegd, het is geen herhaling van zetten, het is meer een nuchtere constatering.
En ja, ook ik ben nog steeds lid.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 12:45 #1424432 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het zou m.i. toch goed zijn
Het zou m.i. toch goed zijn als oa Maarten zich van verder commentaar over het nabije verleden onthoudt. Het voegt niets toe aan een positieve sfeer, integendeel.
Er is niemand bij gebaat om achteraf je gelijk te gaan halen.

Ik kijk liever vooruit.

En dank, ik heb begrepen hoe het zit met het antwoorden op deze site.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 12:48 #1424433 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Mee eens!
Duidelijkheid, geen vage uitlatingen.
Dit moet door het nieuwe , interim bestuur onmiddellijk de kop ingedrukt worden.
Eigenlijk zijn we met deze uitlatingen alweer opnieuw begonnen.
Ik vraag mij ook af hoe een Jeroen en Maarten precies aan de informatie komen wie er wel is opgestapt en wie niet en wie er van die laatste groep dan de "meelopers" zijn. De ledenlijst is nou ook niet bepaald een gedegen naslagwerk.
Ik heb zo nu en dan ook een uitgesproken mening, ik vraag hier aan het openbaar aan Maarten of ik volgens hem ook tot de groep meelopers behoor die het lidmaatschap niet hebben opgezegd.
Ik vraag mij af of ik mij nog ga aanmelden voor de nieuwjaarsreceptie, misschien toch aan raar idee als je daar rond loopt en denkt.....................................

En het wonderlijke is dat dit draadje eigenlijk erg positief begon met verschillende mensen die besloten hebben lid te blijven.

Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 13:39 #1424435 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is
jammer dat er leden zijn die altijd maar achterom blijven kijken van wat er allemaal gebeurd is het afgelopen jaar en verdommen om maar vooruit proberen te kijken.
Laat het verleden rusten en kijk naar de toekomst.

Groeten Ted.

Graag niet reageren hier op.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 13:43 #1424436 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BAH!
Ik ben verbijsterd dat dit gelazer nu weer begint.Ik ben nooit zo van het reageren op dit forum,maar hier gaan echt mijn nekharen van omhoog staan!Ik ben net als Arjan, zeer goed bevriend met een aantal afgetreden bestuursleden en ben zeer blij dat hun in mijn leven zijn gekomen door deze vereniging.Deze vriendschappen koester ik.Ik heb dan ook besloten na wat wikken en wegen om zelf nog wel lid te blijven en mijzelf nog een jaartje de tijd te geven om het positieve in deze vereniging weer terug te vinden.Nu ik dit weer zo lees,krijg ik spontaan een vieze smaak in mijn mond van sommige,wel hele kinderachtige en achterbakse toespelingen, die hier weer geplaatst worden. Mijn hart ligt echt bij mijn Volvo's en dacht ook bij deze club.....

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 13:45 #1424438 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Gezelligheid en informatie uitwisselen zijn troef!
Vorig jaar hebben we een bewogen B-ALV gehad. Daarin is een interim-bestuur gekozen. Volgens mij was het een prima vergadering en is de sfeer daarna een stuk verbeterd.
Intussen is de concept-visie verschenen. Die is bedoeld om de vereniging 'op koers' te houden en zal op 12 maart met de leden worden besproken.

Wat mij betreft mag iedereen van de concept-visie vinden wat ze willen. Daar is 'ie voor. Zolang de reacties maar bijdragen aan het verbeteren van de club en het clubbelang. Het motto van de club is immers 'Gezelligheid en informatie uitwisselen zijn troef!'.

Hakketakken op elkaar en oude koeien uit de sloot halen, horen daar volgens mij niet bij. Daar proberen we net van weg te komen en te blijven. Mijn verzoek is daarom: reageer op de concept-visie en niet op elkaar.

En als je reageert op dit forum, zorg er dan voor dat dit bijdraagt aan het vergroten van de kennis over de bakstenen of bijdraagt aan het clubbelang en een gezellige sfeer.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 14:05 #1424440 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Antwoord op je vraag
Ik ben het met je eens dat het zoeken in de ledenlijst op het forum geen pretje is,
maar als je een oude posting tegenkomt van iemand die lid was en nu niet meer dan ontbreekt het V-schildje bij de naam.
Op die manier zie je wie er geen lid meer is of nog wel.
Dus niet echt een manier om het op te zoeken maar je kan op die manier wel tegenkomen.

Jij wil in het openbaar een antwoord van mij: Jij valt voor mij niet onder de meelopers die hun lidmaatschap niet hebben opgezegd. (dit ondanks dat wij regelmatig van mening verschilden over diverse zaken)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 14:08 #1424441 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yups
Het wordt een rare discussie zo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 14:15 #1424442 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen oude koeien
Het is niet mijn bedoeling geweest om oude koeien uit de sloot te halen.

Er is gesteld dat een aantal leden zijn opgestapt en dat er gehoopt wordt dat deze nooit meer terug komen.
Het enige wat ik heb gemeld is dat niet iedereen die zich destijds in de ellende gemoeid heeft is opgestapt. Niet meer en niet minder. Ik wil hier verder ook niet op het verleden ingaan, het grootste deel van mijn bericht ging ook over het visiestuk. Mijn mening daarover zit ook tussen die van Jan en Jeroen in.
Ik heb verder nooit iets gezegd of geschreven over de persoonlijke vriendschappen, dat is aan een ieder persoonlijk. Zie ook mijn antwoord op Arjan's bericht.

Ik weet als geen ander dat niemand gebaat is bij gerel en geruzie, maar accepteer wel dat er soms afwijkende meningen en visies bestaan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC