Afscheid van de club ? - topic gesloten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2016 21:48 #1424414 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Antwoord 2
Dit bericht is geplaatst via "Laat een reactie achter".
Is het verschil nu enigszins zichtbaar Tom?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2016 21:53 #1424415 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Hè?
En waar kunnen we "Laat een reactie achter" dan vinden Maarten?
Ik zie alleen "Antwoorden" rechtsonder ieder bericht staan.
Mis ik op die manier ook "Bewerken"?

Groeten,

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2016 21:57 #1424416 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ok.
Al gezien, de gebruikelijke manier van reageren.

Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2016 22:19 #1424417 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Groot Scherm
Een groot scherm doet wonderen Ton,
Op mijn laptop zie ik ook minder (heb ik minder overzicht) dan op mijn desktop. Op de laptop moet ik ook meer scrollen om alles te zien.
Maar wat wil je, 15" versus 27", op die laatste past veel meer bij dezelfde tekengrootte......

Maar goed, je snapt nu waarschijnlijk ook mijn wijze van reageren, algemeen in de discussie doe ik via "Laat een reactie achter" en antwoorden op een posting doe ik via "antwoorden".

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2016 23:05 #1424419 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wijs besluit
Deze club is gelukkig gered door verstandige leden. En de mensen die de club verlaten hebben.... Laten we hopen dat sommigen nooit meer terugkomen. Wellicht moeten we daar ook iets mee doen om te voorkomen dat er mensen weer schade gaan veroorzaken of tweespalt gaan zaaien.
Ik ben het met je eens, over de onduidelijkheid van de toekomst, behalve het feit dat er maar 2 ipv 4 factors moeten verschijnen, wat ik overigens ook beter vind voor de druk die er achter zit
Er zit overigens wel een SWOT analyse bij waar je wat mee kan.
Maar een beslissing is er-gelukkig- nog niet genomen. Want dat mogen de leden doen.
Wel constateer ik dat we, met zo'n 16 pagina's groot werkstuk, een heel eind van het afgedreven zijn van het simpelweg gezellig sleutelen rondrijden en kletsen met af en toe een clubblad.
Voor mij zou het niet meer ( en ook niet minder) hoeven zijn dan dat. De rest (ledenpotentie, relatie met Volvo, onderdelenmagazijn, Fehac, adverteerders belangen, politiek, Hells bricks, thema's kenniscoördinator, drie parallelle sporen roadmap2020 etc etc) is wellicht te ver gezocht.
We zijn geen onderneming tenslotte.
Keep it simple, net zoals onze auto's.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2016 23:35 #1424420 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja :)
Ik blijf dit jaar ook.
Geen rijdende 940 nu, wel een 940 voor onderdelen.
Hopelijk dit jaar wel iets van sleuteldagen waar ik ook wat kan doen, maar goed zal lastig worden met m'n 240.
Tenslotte heeft een mijn 240 wel een Fb motor uit een 940 :)

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 02:45 #1424422 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Vooruit kijken.
Om de vereniging levensvatbaar te houden is het helaas zo dat je je bezig moet houden met adverteerders ( anders wordt de contributie hoger), de mogelijkheden voor onderdelen veilig proberen te stellen, Fehac i.v.m. een zeer vijandig politiek klimaat t.a.v. oude auto's en noem maar op. Daarom is het besturen van zo'n club soms best ingewikkeld. Dit hoort er ook bij om de sleuteldagen, het rijdend houden van onze auto's etc. in stand te kunnen houden. Ik zou willen dat het anders was.
Met het vertrek van een aantal lieden, die jij aanhaalt in je reactie en waarvan ik ook vurig hoop dat ik ze nooit meer tegenkom, komt de weg hopelijk vrij om een stabiel bestuur te vormen waarmee we weer vooruit kunnen en dat we de verziekte sfeer van afgelopen jaar snel kunnen vergeten en definitief achter ons kunnen laten. Zodat we weer plezier aan de vereniging beleven. Inderdaad, hoe simpel kan het zijn.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 11:28 #1424426 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Midden
Ik denk dat de realiteit ergens in het midden ligt.
We zijn geen bedrijf, daar heeft Jeroen gelijk in, maar we zijn ook niet de lokale zangvogelfokvereniging met 15 leden die de verslagen van de vergaderingen kunnen beschrijven op de achterkant van het bierviltje van de lokale kroeg.
We moeten de oude kernwaarden van de vereniging in ere herstellen, die zijn de laatste paar jaar gewoon verdwenen. Er is niet voor niets een visie club aangesteld.
Maar zover als in het lijvige document moeten we ook niet gaan, daarom zal er ergens in het midden uitgekomen gaan worden (denk ik). We kunnen onze ogen niet sluiten voor de diverse automobiele problemen zoals onderdelenvoorziening, auto-onvriendelijke politieke maatregelen etc. Maar een aantal andere zaken zijn mogelijk te ver gegrepen voor een vereniging als de onze.
Verder ben ik het er mee eens dat het heel mooi is dat er een aantal leden vertrokken is, zeer zeker gezien alle schade die ze hebben aangericht, maar hou wel in je achterhoofd dat er nog steeds een aantal meelopers hier lid zijn en die ook dezelfde leugens hebben lopen verkondigen, achterbakse acties hebben uitgevoerd etc.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 11:39 #1424427 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meelopers?
Zeg heren,

Waar gaat dit over? "Hou in je achterhoofd dat er nog meelopers hier zijn"

Dit voelt een beetje als, we gaan gewoon weer opnieuw beginnen.

Aangezien ik bevriend ben met een aantal van de opstappers voel ik mij aangesproken hier in.

Misschien is het beter als er gewoon even een lijstje komt van die mee lopers dan kunnen die er uit gezet worden?

Wat valt mij dit tegen, maar aan de andere kant is het precies zo'n reactie die onderdeel van al dit gedoe was.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 12:31 #1424429 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mensen,
Mensen,
Wat ik alleen maar wil zeggen, als we op deze manier door blijven gaan zal er geen andere sfeer komen en blijven we in deze situatie hangen.

Ik kan mijn bovenstaande bericht niet verwijderen merk ik, maar als ergernissen zo dicht aan het oppervlak liggen en blijkbaar nog zo sterk gevoel worden binnen deze club zal het nog een heel karwei worden om weer een goede basis te vormen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC