Afscheid van de club ? - topic gesloten
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2016 09:21 #1104811
door Jerry Stam (GAST)
Afscheid van de club ? - topic gesloten is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Gezien het gezeik vorig jaar heb ik mijn lidmaatschap opgezegd, in afwachting van de visie mannetjes en de sfeer in de club na de BALV.
Helaas is er meer onduidelijk dan duidelijk maar dat hoort ook bij de toekomst. Ik ga dus de penningenman een mailtje sturen dat ik een jaar bijteken want afgezien van de ANWB/WW is dit de enige club waar ik lid van ben!
Ik wens eenieder een bevlogen, v700tig en fabuleus 2016. Dat het je mooiste jaar tot nu toe mag worden!
JohnPeter
En voor de tank wens ik een hoop nieuwe onderdelen, een lakbeurt en een achteruitrijdcamerasysteem
maar ook een hoop fijne kilometers boven op de 963.nogwatduizend kilometer
Modedit JS: Topic gesloten 3/1/16
Helaas is er meer onduidelijk dan duidelijk maar dat hoort ook bij de toekomst. Ik ga dus de penningenman een mailtje sturen dat ik een jaar bijteken want afgezien van de ANWB/WW is dit de enige club waar ik lid van ben!
Ik wens eenieder een bevlogen, v700tig en fabuleus 2016. Dat het je mooiste jaar tot nu toe mag worden!
JohnPeter
En voor de tank wens ik een hoop nieuwe onderdelen, een lakbeurt en een achteruitrijdcamerasysteem

Modedit JS: Topic gesloten 3/1/16
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2016 11:25 #1424387
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wens ook
iedereen die deze club lief heeft een goed en gezond 2016 toe en laten we eerlijk zijn
in elke club is wel eens wat,is net als met een huwelijk,geven en nemen en er absoluut geen puinhoop van maken dan komt alles weer op zijn pootjes terecht.
Groeten Ted.
in elke club is wel eens wat,is net als met een huwelijk,geven en nemen en er absoluut geen puinhoop van maken dan komt alles weer op zijn pootjes terecht.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2016 11:44 #1424388
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nagedacht
Hallo
Ook ik heb nagedacht over het lidmaatschap.
Ik heb maar weer betaald.
Ik zou wel eens willen weten hoe lang ik al lid ben.
=============================================
Iedereen een goed en gezond en schadevrij 2016 gewenst.!
Ook ik heb nagedacht over het lidmaatschap.
Ik heb maar weer betaald.
Ik zou wel eens willen weten hoe lang ik al lid ben.
=============================================
Iedereen een goed en gezond en schadevrij 2016 gewenst.!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2016 12:13 #1424389
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fijn dat jullie ook besloten
Fijn dat jullie ook besloten hebben om te blijven. Ik heb dezelfde beslissing genomen, ook omdat ik vind dat de club een tweede kans verdient na al het gelazer.
Nu maar hopen dat er verstandige mensen zonder grote ego's het roer zullen nemen.
Ik wens iedereen een fijn 2016, waarin onze Volvo's ons naar onze familie en vrienden blijven brengen.
Nu maar hopen dat er verstandige mensen zonder grote ego's het roer zullen nemen.
Ik wens iedereen een fijn 2016, waarin onze Volvo's ons naar onze familie en vrienden blijven brengen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2016 12:48 #1424392
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 18 jaar
Ik denk dat jij al zeker 18 jaar lid bent Henk.
Ik ben lidnr. 25 en ik ben medio 1998 lid geworden, dus jij zit daar waarschinlijk een half jaartje of zo voor.
Ik ga dit jaar dus mijn 18 jarig lidmaatschap beleven.
Maar de ledenadministrateur kan daar uitslag over geven.
Ik ben lidnr. 25 en ik ben medio 1998 lid geworden, dus jij zit daar waarschinlijk een half jaartje of zo voor.
Ik ga dit jaar dus mijn 18 jarig lidmaatschap beleven.
Maar de ledenadministrateur kan daar uitslag over geven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2016 18:37 #1424408
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe kan jouw berichtje nu
Hoe kan jouw berichtje nu plotseling voor mijn bericht staan Maarten? Je kunt aan de tijd zien dat je later geplaatst hebt?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2016 18:56 #1424409
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Dat komt volgens mij omdat Maarten direct op "antwoorden" bij Henk heeft geklikt, dan komt dat antwoord daar ook direct onder te staan.
Groeten,
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2016 20:01 #1424410
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Correct
Je hebt helemaal gelijk Ton,
Ik heb het antwoord geschreven op Henk's bericht. Het was tenslotte zijn vraag. Bij mij staat mijn bericht ook iets ingesprongen, maar wellicht ligt dat aan mijn instellingen.
Als je een nieuw bericht plaatst zal het waarschijnlijk wel helemaal "onderaan" de rij komen te staan.
Op het oude forum waren dit soort dingen wat beter zichtbaar maar als je daar je instelling niet goed had staan was het ook een onoverzichtelijke brij aan berichten door elkaar.
Ik heb het antwoord geschreven op Henk's bericht. Het was tenslotte zijn vraag. Bij mij staat mijn bericht ook iets ingesprongen, maar wellicht ligt dat aan mijn instellingen.
Als je een nieuw bericht plaatst zal het waarschijnlijk wel helemaal "onderaan" de rij komen te staan.
Op het oude forum waren dit soort dingen wat beter zichtbaar maar als je daar je instelling niet goed had staan was het ook een onoverzichtelijke brij aan berichten door elkaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2016 21:30 #1424412
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oké, raar, maar weer wat
Oké, raar, maar weer wat geleerd!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2016 21:47 #1424413
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Antwoord
Dit is een "antwoord" op jouw bericht Tom, als het goed is zou jij ook moeten zien dat deze iets ingesprongen staat.
Ik denk wel dat als de inspringing iets groter zou zijn (zeg maar +5 mm) het beter zichtbaar is en niet dat er een nieuw bericht is geplaatst.
Ik denk wel dat als de inspringing iets groter zou zijn (zeg maar +5 mm) het beter zichtbaar is en niet dat er een nieuw bericht is geplaatst.
Moderators: Jerry Stam