factor700? hoeveel x per jaar

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-08-2014 17:57 #1409592 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Zo zie je maar
Zo zie je maar dat de factor net zoveel uitkomt als er kopij aangeleverd wordt!!!
Hulde voor die mannen die het aandurven en niet o-h-en !
Die nieuwe Factor die komt er wel. Laat dit een voorbeeld zijn voor ons allemaal hoe simpel de klus ook, het is altijd goed om die eens lekker te beschrijven en te plaatsen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2014 20:52 #1410046 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic factor rose
Hulde wederom voor Maarten. Het is al weer een fraai clubblad.
Bovendien het enige autoblad dat ik onder ogen gekregen heb, die aandacht gegeven heeft aan de Volvo Experience - voorwaar een prijzenswaardig initiatief.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2014 21:17 #1410047 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik w8 in spanning
Ben benieuwd, maar begrijp hieruit dat er iets onderweg is

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2014 21:44 #1410050 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic SANDD

JMB schreef : Ben benieuwd, maar begrijp hieruit dat er iets onderweg is

Klopt,

we versturen met SANDD, planning was krap en ik hoopte op een bezorging afgelopen dinsdag, die werd net niet gehaald, dus wordt het vrijdag (morgen dus)
Alleen sommige SANDD bezorgers doen hun werk al deels op de avond voor de bezorgdag (dus maandag of donderdagavond). Daarom kan het zijn dat sommige leden het blad al in huis hebben maar de meesten krijgen het blad morgen (vrijdag 12 sept 2014) in de bus.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2014 22:32 #1410053 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De anderen

Siang Phoa schreef : Hulde wederom voor Maarten. Het is al weer een fraai clubblad.
Bovendien het enige autoblad dat ik onder ogen gekregen heb, die aandacht gegeven heeft aan de Volvo Experience - voorwaar een prijzenswaardig initiatief.

Dank voor het compliment.

Ik heb de Volvo Experience Day gezien in de Born Classic (480), Het Volvo Klassieker magazine (VKV) en de Volvodrive.
De andere bladen (De Roffel etc heb ik ook nog niet gezien)

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2014 22:42 #1410056 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic half werk
VKM en Volvodrive kwamen niet verder dan een halve bladzijde, en waren heel karig met foto's. De PR voor dit evenement is voor verbetering vatbaar, getuige ook de schamele opbrengst voor het Goede Doel.
Aan de opzet en uitvoering heeft het niet gelegen, het was een aangenaam dagje uit.
De landelijke autopers heeft het evenement geen woord waardig geacht, en dat heeft toch met de PR te maken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2014 23:01 #1410058 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Correct
In die context heb je helemaal gelijk Siang.
En het was inderdaad een zeer aangenaam dagje uit, met o.a. in jouw geval een heel mooi einde. Maar dat zal Jan Snijder ook wel beamen.

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2014 23:31 #1410061 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic aangenaam auto's kijken
Ik kwam eigenlijk alleen maar om andere Volvo's te kijken en hun eigenaren te ontmoeten.
Dat mijn Amazon  " best of show " zou worden, had ik niet kunnen bevroeden. Maar Carlo Brantsen gaf aan in zijn speech, dat het persoonlijk contact met de jury belangrijk is om een gevoel te krijgen bij een object als een automobiel.
Blijkbaar had ik geluk en was ik op de juiste tijd op de goede plek, want objectief gesproken waren andere auto's meer in concoursstaat dan mijn Amazon.
Bij voorbeeld de auto van Jan, maar ook andere auto's.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-09-2014 09:05 #1410062 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Jury
Waarmee de jury blijk geeft van incompetentie voor hun opdracht. Als ze niet zelfstandig in staat zijn de mooiste auto te selecteren, maar daarvoor op het verhaaal van de eigenaar af moeten gaan, hebben ze ofwel te wweinig kennis van het merk in het algemeen, ofwel van de auto in het bijzonder.
Bij de nationale oldtimerdag in Lelystad heb ik dat ook wel gezien: daar is weleens een klasse gewonnen door een volledig bij elkaar gefantaseerde auto, waarbij ongetwijfeld het overtuigend gebrachte verhaal van de eigenaar geloofd werd (ik geloofde 'm voor geen meter overigens).

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-09-2014 09:07 #1410063 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Dan
Dan hoop ik, dat ik niet opnieuw een klacht naar Sandd hoef te sturen: de bezorger bij ons is niet zo geweldig. Die heeft me al meermalen een doorweekt pakket opgeleverd, omdat hij niet lijkt te weten hoe een brievenbus werkt.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC