factor700? hoeveel x per jaar
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Hulde voor die mannen die het aandurven en niet o-h-en !
Die nieuwe Factor die komt er wel. Laat dit een voorbeeld zijn voor ons allemaal hoe simpel de klus ook, het is altijd goed om die eens lekker te beschrijven en te plaatsen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Bovendien het enige autoblad dat ik onder ogen gekregen heb, die aandacht gegeven heeft aan de Volvo Experience - voorwaar een prijzenswaardig initiatief.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt,JMB schreef : Ben benieuwd, maar begrijp hieruit dat er iets onderweg is
we versturen met SANDD, planning was krap en ik hoopte op een bezorging afgelopen dinsdag, die werd net niet gehaald, dus wordt het vrijdag (morgen dus)
Alleen sommige SANDD bezorgers doen hun werk al deels op de avond voor de bezorgdag (dus maandag of donderdagavond). Daarom kan het zijn dat sommige leden het blad al in huis hebben maar de meesten krijgen het blad morgen (vrijdag 12 sept 2014) in de bus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor het compliment.Siang Phoa schreef : Hulde wederom voor Maarten. Het is al weer een fraai clubblad.
Bovendien het enige autoblad dat ik onder ogen gekregen heb, die aandacht gegeven heeft aan de Volvo Experience - voorwaar een prijzenswaardig initiatief.
Ik heb de Volvo Experience Day gezien in de Born Classic (480), Het Volvo Klassieker magazine (VKV) en de Volvodrive.
De andere bladen (De Roffel etc heb ik ook nog niet gezien)
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Aan de opzet en uitvoering heeft het niet gelegen, het was een aangenaam dagje uit.
De landelijke autopers heeft het evenement geen woord waardig geacht, en dat heeft toch met de PR te maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En het was inderdaad een zeer aangenaam dagje uit, met o.a. in jouw geval een heel mooi einde. Maar dat zal Jan Snijder ook wel beamen.
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Dat mijn Amazon " best of show " zou worden, had ik niet kunnen bevroeden. Maar Carlo Brantsen gaf aan in zijn speech, dat het persoonlijk contact met de jury belangrijk is om een gevoel te krijgen bij een object als een automobiel.
Blijkbaar had ik geluk en was ik op de juiste tijd op de goede plek, want objectief gesproken waren andere auto's meer in concoursstaat dan mijn Amazon.
Bij voorbeeld de auto van Jan, maar ook andere auto's.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Bij de nationale oldtimerdag in Lelystad heb ik dat ook wel gezien: daar is weleens een klasse gewonnen door een volledig bij elkaar gefantaseerde auto, waarbij ongetwijfeld het overtuigend gebrachte verhaal van de eigenaar geloofd werd (ik geloofde 'm voor geen meter overigens).
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-