factor700? hoeveel x per jaar

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2014 19:35 #1101883 door V700 register
factor700? hoeveel x per jaar is gemaakt door V700 register
mis weer net als voorgaande jaren de factor 700 op tijd?
waren er dit jaar geen afspraken gemaakt!
hoort het bestuur als er iets is niet een melding te doen!
was gisteren ergens en daar waren meerdere leden en die waren allemaal niet te spreken over de factor700.
sorry maar afspraak is afspraak.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2014 14:54 #1409119 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Tijd
Wordt het misschien tijd voor een harder signaal richting bestuur? Een stroom opzeggingen maakt misschien duidelijk dat er mensen ontevreden worden...
Het is tenslotte niet dat er geen alternatief is: de auto's ouder dan 25 jaar zijn ook welkom bij de VKV, en die geven wel een gedegen blad uit.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2014 15:55 #1409126 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alv
Op de algemene ledenvergadering is hier uitgebreid over gestemd.
4x is er uit gekomen.
In praktijk valt het kennelijk niet mee.
Maar weer op agenda komende ALV

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2014 17:19 #1409130 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik denk dat het bestuur wel
Ik denk dat het bestuur wel op de hoogte is want zij krijgen de factor immers ook (niet).
Wellicht is het een handige zet van het bestuur om in ieder geval duidelijkheid te geven. Als er (personlijke) omstandigheden zijn waardoor de factor niet of te laat komt dan is er denk ik geen lid die er moeite mee heeft.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2014 19:19 #1409140 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Denk dat het bestuur zich
Denk dat het bestuur zich boven ons verheven voelt.
Want ee normaal bestuur zou actie ondernomen hebben en na de avl.
Nu d conclusie moeten trekken dat er iets niet functioneert binnen het bestuur.
Ze reageren zelf niet eens.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2014 20:27 #1409143 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Harm,
Wij voelen ons gelukkig als bestuur boven niemand verheven.

Ik wil je wel uitnodigen om ook eens in het bestuur te komen en een van onze functies wellicht over te nemen??

Dat de factor er nog niet is is inderdaad niet goed. Maar weer lopen roepen van de zijlijn ook niet. Je weet ons altijd te vinden, dus een pb onze richting uit was wellicht ook een optie geweest?

Het is net als Frits zegt, op de alv is het besproken, er is toen gestemd en gekozen voor 4x per jaar een factor uit te brengen.

Als nu wederom in de praktijk blijkt dat het gewoon niet lukt, om wat voor reden dan ook is dat in ieder geval alvast weer een agenda punt toch?

Maar wees niet ongerust, factor gaat er weer aankomen, stukken zijn weer ingelevérd bij Maarten, en die gaat er vast zijn best weer op doen.

Dus zoals je ziet, we zijn en voelen boven niemand verheven, en blijken gewoon toch mensen die ook al hun dagelijkse beslommeringen hebben buiten het vrijwilligers werk dat we als bestuur voor deze mooie vereniging doen.

Fijn weekend allemaal.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-08-2014 18:12 #1409206 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic En op de site?
Wij zitten de hele zomer in Zweden, maar tot nog toe zie ik ook nog steeds geen enkele Factor van 2014 op de site staan.
Dat kan toch niet zo moeilijk zijn? Ook met de zoekfunctie kom ik er niet uit.
Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-08-2014 21:46 #1409097 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oh
Tja

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2014 12:15 #1409231 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reactie van de redactie
Harm, Toch jammer dat je je voor het karretje van een ander heb t laten spannen.Precies een dag nadat .... mij vertelde dat ik maar op het forum MOEST melden waarom de Factor zo laat is plaats jij dit bericht, voor mij is dat een kwestie van 1 plus 1………… Maar je hebt gelijk, je hebt helemaal gelijk, afspraak is afspraak, alleen ben je voor het gemak maar niet volledig. De afspraak was en is dat de leden stukjes zouden schrijven, deze zouden via Paul en Gerhard naar mij toekomen en die zou ik dan verwerken tot artikelen samen met de foto’s. Ik zal je eens even een opsomming geven van de evenementen waar ik nog steeds niet van de leden iets van heb ontvangen• Varfard 13 april• Sleuteldag Carlo Schmidt op 3 mei• Powerflushdag op 25 mei• Sleuteldag van der Wulp 7 juni• Sleuteldag Nordicar 28 juni Alles bij elkaar meer dan genoeg om met wat leuk fotowerk een half blad te vullen.Ik kan dan zelfs nog wel schrijven over een GB Tripje naar Wight of zo en weer een blad vol. Kortom, als de leden die volgens jou niet zo te spreken zijn over de Factor nu eens de hand in eigen boezem steken en in plaats van klagen bij de verkeerde mensen nu eens gewoon een stukje schrijven………………. Juist ja, dan komt er een Factor. De huidige Factor gaat komende week naar de drukker maar dat is alleen maar omdat ik o.a. mijn eigen stukje over de Volvo Experiece (een extern evenement) heb op weten te rekken naar drie pagina’s. Of wil je een Factor gevuld met alleen maar scans (of kopieen zoals je wilt) uit oude tijdschriften zoals de Autokampioen over de 7 en 900 series?????. Tel daar bij op dat we als bestuur ook nog eens lastig gevallen worden door een lid wat meent zijn gelijk te moeten halen via de rechter en nu probeert ons persoonlijk voor het hekje te slepen dan begrijp je wel dat de motivatie om te gaan sleuren en trekken voor stukken ook niet overtuigend aanwezig is. Dus ik zou zeggen Harm, kom eens van die bank, en maak samen met Ellen weer eens een leuk verhaal zoals toen over de filmopnamen met de Gouden Koets (of De Pechtold) of over die rondrit die je hebt georganiseerd, dan maak ik er een mooi stukkie van en we vullen zo weer een Factor.
Normal 0 21 false false false NL JA X-NONE

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2014 12:19 #1409232 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ouch, oeps, iets vergeten

Ton schreef : Wij zitten de hele zomer in Zweden, maar tot nog toe zie ik ook nog steeds geen enkele Factor van 2014 op de site staan.
Dat kan toch niet zo moeilijk zijn? Ook met de zoekfunctie kom ik er niet uit.

Je hebt gelijk Ton, helemaal vergeten,
zal het van de week in orde maken, maar je kan natuurlijk ook gewoon even een PB'tje doen om te vragen waar het blijft.

Dat kan toch niet zo moeilijk zijn?
 Maarten de Rijke, Lidnr 25, 740 TIC+++, 850 T5 Estate & V70 TDic
Geweest: 745 GLE Est Aut, 945 Polar Royal Class, 945 Polar i.c.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC