factor700? hoeveel x per jaar
- V700 register
- Nieuw lid
-

Overigens had ik het Nordicar stukje van 28 juni gepland voor de nazomerse Factor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik had niet begrepen dat je het vervelend vind er via de site aan herinnerd te worden.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu lijkt het er op dat je hebt zitten wachten op een kans om te klagen terwijl het niets anders dan vergeetachtigheid is geweest.
Zoals gezegd, ik maak het van de week in orde.
En die PB was nu natuurlijk overbodig, je had het nu al aangegeven.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik reageer op een topic, bestempel jij nu dat hele topic en alle reacties daarop als klagen of alleen mijn reactie op het topic?
Mijn bedoeling was slechts aan te geven dat de online afleveringen van de Factor ook nog niet up to date zijn.
Als jij dat klagen wil noemen prima hoor, ik beschouw het als een reactie op een topic waarin de vraag gesteld wordt waar de nieuwe Factor blijft. Meer niet.
Groeten,
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Om te zorgen voor mooie foto's moet ik dan wel even twee Volvo's netjes wassen. Dat heb ik wel over voor mijn favoriete tijdschrift. De Factor 700 vind ik altijd triple A! Ook al verschijnt 'ie af en toe wat later. Beter later dan slecht.
Volgen er nog meer toezeggingen voor artikelen? Dat zou heel leuk zijn. Immers, vakantieverhalen zullen er vldoende zijn. En als er geen verhalen zijn, zijn er vast en zeker leuke foto's met vakantievierende bakstenen.
Of moeten we een oil bucket instellen: wel beloven maar niet schrijven is een oil bucket . Dan hebben we zéker kopij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
solexpaul schreef : @Rudiger je staat nog open in mijn wijk mail Maarten het verslag ff
Overigens had ik het Nordicar stukje van 28 juni gepland voor de nazomerse Factor.
Hoi Paul,
ik voelde me nog niet zo gepresseerd ( gehaast/gedwongen)om een stukje te schrijven over mijn 2e sleuteldag. Tenslotte is het door mij aan jou ingeleverde stukje inclusief fotos van de eerste door mij georganiseerde sleuteldag ook nog niet geplaatst. Tenzij ik me vreselijk vergis! Dat zou dat toch in de 2e factor van dit jaar komen? Is dat stukje dan wel ergens geplaatst en heb ik die factor helemaal niet gekregen/gezien of begin ik al vroegtijdig te dementeren of is die factor nog niet verschenen?
Alles is mogelijk en als ik te laat ben , iets verzuimd heb of zo dan wil ik dat natuurlijk graag weten! Ik zal alvast proberen me sleuteldag 2 te herinneren. Die was errrrug druk, dat weet ik nog, Chris B sleutelde aan mijn auto en verder waren er op het drukste moment wel 30 sleutelaars /bezoekers en is circa 3,5 kilo broodpudding verslonden...
In afwachting van je reactie, groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat bedoelde ik ook. Jouw Nordicar stukje van de 1e sleuteldag was keurig netjes voor de deadline van de tweede factor ingeleverd, deze was 15 mei.
Dus de sleuteldag waar Maarten naar refereert zou in de derde factor geplaatst worden maar de tweede is er dus nog niet.
Dus je hebt nog eventjes, gaarne niet op het laatste moment inleveren. Je hoort nog wel even de deadline als ik die van Maarten heb maar ik ga er vanuit dat die pas bekend is als de tweede factor van dit jaar door iedereen ontvangen is.
Overigens een compliment naar een ieder in Noord waar ik de stukjes voor verzamel, op een enkele uitzondering na is alles keurig op tijd bij mij of Maarten ingeleverd. Dus wat dat betreft hebben wij als team Factor niets te klagen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik bedoel dit niet persoonlijk naar maarten.
Maar klaag alleen dat ik als betalend lid recht heb op 4 x per jaar een factor.
En maarten Ellen is ook al exit dus uit mijn leven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
af en toe naar Maarten en zijn Team een verhaaltje opsturen,dus pak een pen schrijf een verhaal en stuur het in.
Groeten Ted,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je krijgt dit jaar echt wel 4 Factoren Harm, dat komt goed.harm ut fryslan schreef : Niet persoonlijk maarten
Ik bedoel dit niet persoonlijk naar maarten.
Maar klaag alleen dat ik als betalend lid recht heb op 4 x per jaar een factor.
En maarten Ellen is ook al exit dus uit mijn leven.
Heb ondertussen al de nodige toezeggingen binnen.
Trouwens vervelend om te horen dat Ellen exit is, dat soort dingen is nooit leuk
Maarten de Rijke, Lidnr 25, 740 TIC+++, 850 T5 Estate & V70 TDic
Geweest: 745 GLE Est Aut, 945 Polar Royal Class, 945 Polar i.c.