factor700? hoeveel x per jaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vertel ,vertel....
Al dan niet in de Factor....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik ben van meerdere verenigingen lid waarin het aanleveren van stukjes moeizaam verloopt. Bij alle verenigingen wordt dat dan ook duidelijk gecommuniceerd: ik heb van een ervan al eens een "extra dun, karig crisisnummer" van het cliubblad ontvangen, in zwart-wit en volgeschreven door de redacteuren.
Echter: bij deze vereniging komt het signaal dat de leden iets kunnen ondernemen pas, als diezelfde leden al beginnen te klagen (en ruim na de normale verschijningsdatum van het blad). Ik zou graag zien, dat het bestuur daar wat vlotter en spontaner in werd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
hdalhuisen schreef : ""Tel daar bij op dat we als bestuur ook nog eens lastig gevallen worden door een lid wat meent zijn gelijk te moeten halen via de rechter en nu probeert ons persoonlijk voor het hekje te slepen dan begrijp je wel dat de motivatie om te gaan sleuren en trekken voor stukken ook niet overtuigend aanwezig is.""
Vertel ,vertel....
Al dan niet in de Factor....
Volgend jaar op de ALV wellicht......
Maar in ieder geval niet op het forum, da's niet netjes.
Groet,Maarten de Rijke, Lidnr 25, 740 TIC+++, 850 T5 Estate & V70 TDic
Geweest: 745 GLE Est Aut, 945 Polar Royal Class, 945 Polar i.c.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zou dat een deel van het probleem kunnen zijn, iemand kan zich niet in tweeën delen, ook Maarten niet.
Ik heb alle waardering voor vrijwilligers in clubs, ik ben er tot voor kort ook een geweest bij 2 verschillende clubs, en voor lange tijd, maar ik vind het feit dat je het vrijwillig doet nog geen excuus om niet te doen waar je voor bent gaan staan.
Ik heb al eerder gezegd dat je dingen niet alleen moet doen en zeker niet verschillende petten op moet hebben. In dit geval werkt het samen doen van de redactie duidelijk (nog?) niet.
En nee, ik vind dat openbare discussies hier moeten kunnen en dus niet via PB's horen te lopen.
.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Helemaal mee eens Henk!!hdalhuisen schreef : ""Tel daar bij op dat we als bestuur ook nog eens lastig gevallen worden door een lid wat meent zijn gelijk te moeten halen via de rechter en nu probeert ons persoonlijk voor het hekje te slepen dan begrijp je wel dat de motivatie om te gaan sleuren en trekken voor stukken ook niet overtuigend aanwezig is.""
Ik vind het evenwel een prestatie om zo'n blad elke keer maar vol te krijgen.
Als je naast deze taak ook nog van dit soort ge z**k erbij krijgt, moet je je er wel toe zetten om nog effe door te gaan.
En liever 2 of 3 Factors per jaar die met liefde en toewijding geschreven zijn, dan 4 onder dwang...... maar goed ik kom nooit op een ALV, dus ik heb niks te zeggen.
NB lijkt me wel een keer leuk een stukje te schrijven.........
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Op de laatste ALV kwamen meerdere varianten voorbij. 4x per jaar of 3x per jaar. We zitten qua aantal pagina's vast aan veelvouden van 16. Dus 16 pagina's, 32 pagina's, 48 pagina's of 64 pagina's. Ik heb op de ALV eens geteld hoeveel pagina's Maarten moet vullen bij iedere variant. Ga je terug naar "3 keer per jaar", dan kwam je i.v.m. die veelvouden van 16 uit op meer pagina's. Dat betekent dus, dat als je terug gaat naar 3x per jaar, Maarten meer pagina's moet vullen. Daar komt bij dat alle advertenties nog maar 3x per jaar verschijnen i.p.v. 4x. Stel dat alle advertenties bij elkaar per uitgave van de Factor 700 vier pagina's in beslag nemen, dan vullen die momenteel 4 x 4 pagina's per jaar. Ga je terug naar 3x per jaar, dan nemen die advertenties per jaar maar 3 x 4 pagina's in beslag. Dat betekent dus, dat je per jaar 4 pagina's extra hebt, die gevuld moeten worden.
Met "3x per jaar" schiet je dus qua bladvulling niks op.
Plus dat de adverteerders voor 4 advertenties per jaar betalen en er maar 3 krijgen of dat de vereniging slechts geld vangt voor 3 advertenties i.p.v. 4.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor de uitleg
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hartelijk dank voor deze steunbetuiging,struis schreef : Ik vind het evenwel een prestatie om zo'n blad elke keer maar vol te krijgen.
Als je naast deze taak ook nog van dit soort ge z**k erbij krijgt, moet je je er wel toe zetten om nog effe door te gaan.
En liever 2 of 3 Factors per jaar die met liefde en toewijding geschreven zijn, dan 4 onder dwang...... maar goed ik kom nooit op een ALV, dus ik heb niks te zeggen.
NB lijkt me wel een keer leuk een stukje te schrijven.........
enne ik zie jouw stukje graag verschijnen Andre, graag zelfs.
Maarten de Rijke, Lidnr 25, 740 TIC+++, 850 T5 Estate & V70 TDic
Geweest: 745 GLE Est Aut, 945 Polar Royal Class, 945 Polar i.c.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-