Zomaar topic sluiten???????

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 17:03 #1297539 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alias.

Ceska schreef : Daarbij komt dat het starten van een reactie met "Beste heer (achternaam, gewijzigd in) Ceska" nogal elitair overkomt.

Daarbij komt, dat men bewust kan kiezen voor een alias, en niet de normale achternaam.Ik heb dus op beide plaatsen de achternaam vervangen door het forumalias, dank je.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 17:44 #1297549 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Do's and don't's
Beste Ceska,
allereerst is het geenszins mijn bedoeling geweest om elitair over te komen. De mensen die mij beter kennen ( en dat zijn er hier best wel een aantal) kunnen bevestigen dat ik dat zeker niet ben.
Wat je opmerking over wat wel en "not done" is op een forum het volgende: als je reacties van mij in diverse draadjes leest, dan kun je zien dat ik meestal met een aanhef begin en steevast eindig met "groeten, Jan". Ik zie niet in wat daar "not done" aan is. Dat is mijn manier van schrijven al jarenlang. En aangezien ik je helemaal niet ken, heb ik gedacht om de algemene ABN te moeten hanteren. Ook in het dagelijks leven zal ik nooit zomaar iemand met jij en jou aanspreken. Zo ben ik nu eenmaal opgevoed.
Wat het beleid van het bestuur betreft in dit soort zaken: als je het er niet mee eens bent dan kun je op de eerstvolgende ALV dit op de agenda laten zetten en kunnen de aanwezige leden zich hier over uitspreken. Zo werkt het in een vereniging, uiteindelijk hebben de leden het laatste woord, en het bestuur zal daar naar handelen. En bedenk dat er mensen zijn die echt veel vrije tijd in de vereniging steken. Dat mag best eens gezegd worden. En kritiek, mits niet op de man gespeeld, moet kunnen, daar heb je gelijk in.
En wat dit specifieke geval betreft: na protest van de leden zijn de moderatoren op hun schreden teruggekeerd en hebben de zaak teruggedraaid. Prima, toch? Net zo goed als iemand weleens verkeerd reageert op een draadje, kan iets ook een moderator in het verkeerde keelgat schieten. We blijven allemaal gewoon  mensen. Goed om te horen dat je blijft als lid, tenslotte is ieder lid er één voor de vereniging en wil je bepaalde zaken anders zien, kom naar de volgende ALV en kaart het aan.

Groeten, Jan.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 23:30 #1297625 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic sorry! hoor!

Candisa schreef : Bij deze laat ik nog even openbaar op dit forum weten dat ik net privé contact heb gezocht met desbetreffend persoon en dan wel via telefoon.
Voice-mail uiteraard, maar ik heb mijn boodschap ingesproken...
Isabelle

Vreemd, nu heb ik via deze site (lees:pb) én via Facebook (niet mijn dagelijkse communictie middel) én via privé emailadres, én via telefoon gereageerd.... en wat denk je?..... niet eens voicemail, geen PB, en alleen reactie van (sukkelex) Paul, die naar mijn idee helemaal niets met deze kwestie te maken heeft (behalve dat we misschien beide worden gezien als oplichters volgens vermeende PB berichten aan ons adres).... misschien moet ik wel wat meer geduld opbrengen?? De tijd zal het leren...... Ben ik me nou aan het verlagen of aan het aanpassen?? :-S

GG,
(die het even nodig vond een sneer te geven)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 23:36 #1297626 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic via-point
Hallo Miquel en Isabelle
Als jullie contactgegevens uit willen wisselen met elkaar, stuur ze dan even naar mij, dan stuur ik ze door.  Schijnbaar gaat er ergens iets fout als jullie elkaar rechtstreeks proberen te bereiken.  Hoe meer contactgegevens ik van jullie krijg, hoe beter uiteraard.
groetjes
Mathy

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 23:58 #1297630 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic contact?

Mathy schreef : Hallo Miquel en Isabelle
Als jullie contactgegevens uit willen wisselen met elkaar, stuur ze dan even naar mij, dan stuur ik ze door.  Schijnbaar gaat er ergens iets fout als jullie elkaar rechtstreeks proberen te bereiken.  Hoe meer contactgegevens ik van jullie krijg, hoe beter uiteraard.
groetjes
Mathy

Heb je via PB.
GG,

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2010 00:09 #1297632 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Been there done that
Halo Miquel
Ik heb je PB gelezen en je gegevens doorgestuurd.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC