Zomaar topic sluiten???????

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 20:04 #1084266 door V700 register
Zomaar topic sluiten??????? is gemaakt door V700 register
De discussie van Isabelle werd in goede harmonie gevoerd en er is geen onvertogen woord gevallen.
Of je het er mee eens bent of niet, het zomaar sluiten van een discussie die op geen enkele manier in strijd is met het regelement vind ik uitermate discutabel en ik spreek als lid mijn afkeuring hier tegen uit.

Paul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11-12-2010 20:13 #1297374 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Ik ben het volledig met Paul
Ik ben het volledig met Paul eens. En het valt mij op zodra er negatieve dingen over de vereniging c.q. het bestuur gezegd worden zulke topics razendsnel gesloten worden. Zeker omdat het hier een regiocoördinator betreft moet de vereniging ingrijpen.

Met vriendelijke groet, Ziko

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 20:14 #1297375 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ruimte voor discussie.
Ik weet niets van de kwestie en ben ook nergens bij betrokken, heb wel het topic even doorgelezen en ik vind het ook erg raar dat deze discussie zomaar gesloten wordt onder het mom van: "Alles is inmiddels gezegd en uitgesproken".
Nogmaals: ik weet verder niets van de kwestie, maar het lijkt mij wel redelijk tegenover beide partijen dat er ruimte is voor discussie, voor zover dit natuurlijk op een normale manier gebeurt .

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 20:17 #1297377 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic haha
Welcome to the Volvo 700 Verenigings-site.Alles wat het bestuur of de moderators niet bevalt word zonder boe of bah verwijderd.Je moest eens weten hoeveel van mijn posts al zijn verwijderd, echt ongehoord.Zelfs als je geen 'ruzie' maakt maar heel netjes be-argumenteerd.
Maar uiteraard word het mij niet gevraagd

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 20:37 #1297380 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Zeker!
Ik sluit mij hier helemaal bij aan, ik had dit bericht nog niet gezien, net zelf hier iets over geschreven.
Vraag mij overigens af wie dat besluit neemt of nemen, is hier enig overleg over?
Ton.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 20:43 #1297383 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja is er.

Ton schreef : Vraag mij overigens af wie dat besluit neemt of nemen, is hier enig overleg over?

Ja, dat is er, het is nooit een actie van 1 persoon, er is altijd overleg als dit soort acties gedaan worden.Toetsing geschied aan de hand van de siteregels, die je kunt nalezen, als je wil, via de link, rechtsboven.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 20:46 #1297384 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dan mag je ons de passage
Dan mag je ons de passage citeren op welke basis dit topic gesloten is.
Ben benieuwd -:)) En aub geen spijkers op laag water zoeken, dit is en blijft een hobby- en gezelligheidsvereniging -:))
Paul

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 20:48 #1297385 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic als laatste..
Op het nu gesloten topic had ik als laatste nog gereagereerd. Deze reactie is hiermee niet meer leesbaar. Ik verzoek dan ook aan één van de moderatoren mijn reactie opnieuw boven aan dit nieuw geopende topic te plaatsen. Sorry dat ik dit moet schrijven, dit is buiten alle proporties.... Dit verzoek doe ik met klem! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 20:56 #1297387 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tjaaah...
Kijk, dit is wat zoveel voorkomt op fora: iemand "met een functie" mag al doen wat ie wil, het wordt wel toegedekt om "de goeie naam" te bewaren...
Och ja, blijkbaar jaagt het bestuur liever iemand definitief weg, dan ook nog maar een kleine moeite te doen om een situatie op een rechtvaardige manier aan te pakken...
*is benieuwd hoe lang dit hier zal staan...
Isabelle

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 21:07 #1297389 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Weer open
Heren en dame,
Het topic is gesloten omdat er geen hoor en wederhoor is toegepast. Om toch aan de wens van de leden toe te komen zal het topic weer open worden gezet. Graag de discussie dan op een opbouwende manier voortzetten.
Het bestuur heeft duidelijk aangegeven geen partij te zijn bij de transactie tussen beide leden.
Mochten de leden dat wel willen, kunt u dat altijd kenbaar maken op de ALV.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC