Zomaar topic sluiten???????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Of je het er mee eens bent of niet, het zomaar sluiten van een discussie die op geen enkele manier in strijd is met het regelement vind ik uitermate discutabel en ik spreek als lid mijn afkeuring hier tegen uit.
Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nogmaals: ik weet verder niets van de kwestie, maar het lijkt mij wel redelijk tegenover beide partijen dat er ruimte is voor discussie, voor zover dit natuurlijk op een normale manier gebeurt .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar uiteraard word het mij niet gevraagd
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Vraag mij overigens af wie dat besluit neemt of nemen, is hier enig overleg over?
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat is er, het is nooit een actie van 1 persoon, er is altijd overleg als dit soort acties gedaan worden.Toetsing geschied aan de hand van de siteregels, die je kunt nalezen, als je wil, via de link, rechtsboven.Ton schreef : Vraag mij overigens af wie dat besluit neemt of nemen, is hier enig overleg over?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben benieuwd -

Paul
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Och ja, blijkbaar jaagt het bestuur liever iemand definitief weg, dan ook nog maar een kleine moeite te doen om een situatie op een rechtvaardige manier aan te pakken...
*is benieuwd hoe lang dit hier zal staan...
Isabelle
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Het topic is gesloten omdat er geen hoor en wederhoor is toegepast. Om toch aan de wens van de leden toe te komen zal het topic weer open worden gezet. Graag de discussie dan op een opbouwende manier voortzetten.
Het bestuur heeft duidelijk aangegeven geen partij te zijn bij de transactie tussen beide leden.
Mochten de leden dat wel willen, kunt u dat altijd kenbaar maken op de ALV.