Gezinsuitbreiding! Volvo 964 2.5i Prestige-line
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-08-2008 12:13 #1209976
door V700 register
Maar ach, ik hoef jou niet uit te leggen dat op een perceel van ruim 900m2 het niet meer uitmaakt of het kippenhok 2X10 is of 1,75X9 dus die beestjes hadden leuk de ruimte.
Beantwoord door V700 register in topic Yep
Inderdaad, maar het was niet meer als twee rijen palen met een golfplaten dak en afgetimmerd met kippengaas, maar alles bij elkaar wel een interessante oppervlakte.EndlessQuest schreef : Klinkt goed Maarten. Maareh, da`s wel een beste kippenschuur geweest dan zeg.
Maar ach, ik hoef jou niet uit te leggen dat op een perceel van ruim 900m2 het niet meer uitmaakt of het kippenhok 2X10 is of 1,75X9 dus die beestjes hadden leuk de ruimte.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2008 17:54 #1210071
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Interessant!
Hé Bas,
helaas konden de oude eigenaren geen radiocode vinden, dus die moet er nog maar eens bijgezocht worden. Ik had nog m`n CT-906 radio liggen, dus die had ik meegenomen en ingeplugd. Ik dacht, laat ik eigenwijs doen en ook de kabel van de cd-wisselaar die achter de CR 906 hing toch even aan koppelen. CD in de wisselaar en jawel hoor, spelen!
Dus, conclusie; de cd-wisselaar van de CR-906 (Alpine) kan aangesloten worden op de CD-906 radio (Mitsubishi). Is dat iets voor de radiodatabase?
Groeten,
Richard
helaas konden de oude eigenaren geen radiocode vinden, dus die moet er nog maar eens bijgezocht worden. Ik had nog m`n CT-906 radio liggen, dus die had ik meegenomen en ingeplugd. Ik dacht, laat ik eigenwijs doen en ook de kabel van de cd-wisselaar die achter de CR 906 hing toch even aan koppelen. CD in de wisselaar en jawel hoor, spelen!
Dus, conclusie; de cd-wisselaar van de CR-906 (Alpine) kan aangesloten worden op de CD-906 radio (Mitsubishi). Is dat iets voor de radiodatabase?
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2008 19:17 #1210083
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beide
Beiden (CR-906 en CT-906) zijn van Alpine, de CT-5xx zijn de Mitsubitshis's volgens mij. Fijn om te horen dat het past !
Een grijze radio omruilen voor een zwarte kost bij de dealert voor de CT-503 170 euri, dat bedrag zal ook wel voor een 906 gelden. Puur even ter info.
Een grijze radio omruilen voor een zwarte kost bij de dealert voor de CT-503 170 euri, dat bedrag zal ook wel voor een 906 gelden. Puur even ter info.
Moderators: Jerry Stam