Gezinsuitbreiding! Volvo 964 2.5i Prestige-line
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jij krijgt het nog moeilijk........ik zal de spullen dan inderdaad maar na de 29ste opsturen.......;-)Is het trouwens nieuwbouw, die kiet in Emst? Ik zat net op Google-maps te kijken, maar ik zie alleen maar grasland...........en een hele grote schuur bij de achterburen.....EndlessQuest schreef : Ik heb de vrouw natuurlijk wel heel plechtig moeten beloven dat ik voorlopig niets zou doen aan de nieuwste aanwinst. Ik mag pas poetsen als de verhuizing achter de rug is.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
er stond mij bij dat ik hier al eerder iets had gelezen over een ontbrekende radio code. Na wat speurwerk te zijn bleek dat nvliet te zijn met een zelfde radio. Toevallig kom ik 5 minuten het draadje tegen waarin uitgelegd wordt wat ik moet doen. Bedankt in ieder geval voor de tip.
Voor wat betreft de riem, je bevestigd eigenlijk het gevoel dat ik er zelf al bij had. Ik zal eens vragen wat de geadviseerde houdbaarheid in jaren van die riem is. Liever de riem vervangen terwijl ik nog een 100k kan rijden, dan het blok in de soep draaien. Iemand een inschatting van de kosten van het vervangen?
Ik zit nog te overwegen wat ik zal doen. Ik heb thuis nog een andere Volvo radio liggen, die kwam uit mijn oude V40. Volgens mij moet ik die zo over kunnen hangen. Die heeft een cd-speler ingebouwd en een cd wisselaar optie. Maar ik overweeg ook om een mooie bigfront op te snorren. Zat te denken aan een Sc800/Sc805 of zo.
Maar goed, daar moet ik maar wat tijd overheen laten gaan om de vrouw niet boos te maken
ik zal wel even langs de dealert rijden woensdag als ik hem opgehaald heb. Misschien kunnen ze dan gelijk de code even regelen. Oh ja, de accu is helemaal leeg. Volgens de verkopers laadde hij niet genoeg bij, dus misschien moet er ook een nieuwe in. Maar die zal de dealert toch wel op voorraad hebben? Of is het raadzaam dat even van te voren kort te sluiten?
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
je moet denk ik iets meer inzoomen. `t Is maar een hutje van 90m2 woonoppervlakte, verdeeld over 2 verdiepingen en een kelder.
Het huis zelf is gebouwd in 1959 en er is een aanbouw gemaakt in 1976.
Ik heb zelf ook maar eens op googlemaps gekeken. <a href=" maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&g...;z=19&iwloc=addr " target="_blank">Hier de link naar de hut
Als hij nog net zo ingezoomd zit als ik hem had, dan staat het huis nu net iets links boven het midden. Bovenin de foto zit een bos, de rand van het bos is de erfafscheding. Aan de rechterkant staat een grote schuur, daarlangs loopt ook de erfafscheding. Aan de linkerkant van het huis loopt de Wiemanstraat, dat is ook de erfafscheiding. De laatste erfafscheiding loopt langs het kleine schuurtje dat iets onder het midden in de foto staat. Er staan op ons erf een grote schuur, daar zit de garage in, daarnaast staat nog een "kapschuur" daar gaan de paarden wonen en daarnaast staat weer een carpoort. Daar zullen Indy en Phoenix eers mogen bivakeren.
Dus eigenlijk klopt het wel een beetje Bas, het is meer gras en schuren dan huis
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die distributieriem zou ik in ieder geval eens bekijken hoe die eruit ziet. Bij mijn 945 zou deze bij 296000 zijn vervangen ik heb de auto gekocht met 312000 en dat zou een half jaar daarvoor zijn gebeurt volgens de sticker van een autobedrijf. Toen we de riem bekeken zag hij er nog slechter uit als een riem die 80k had gelopen. Het bedrijf dat de riem zou hebben vervangen was wel geen Volvo garage maar wel een officiele garage van een ander merk. Voorkomen is beter dan genezen.
Trouwens nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
mvg
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je iemand wilt citeren in een forumdiscussie kan <a href="/node/20677">deze</a> beschrijving misschien behulpzaam zijn.
Dat klinkt als een enkeldins CT-505 of CT-906, als je er vanaf zou willen ben ik in beide geinteresseerd (helemaal alsie zwart is)!EndlessQuest schreef : Ik zit nog te overwegen wat ik zal doen. Ik heb thuis nog een andere Volvo radio liggen, die kwam uit mijn oude V40. Volgens mij moet ik die zo over kunnen hangen. Die heeft een cd-speler ingebouwd en een cd wisselaar optie. Maar ik overweeg ook om een mooie bigfront op te snorren. Zat te denken aan een Sc800/Sc805 of zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
het is volgens mij de CT-906 alleen hij is antraciet. De CR-906 die in m`n nieuwe aanwinst zit is wel zwart. Vreemd genoeg was vrouwlief erg enthousiast over de advertenties van bigfront radio`s die ik haar via mp stuurde, dus grote kans dat er rap een bigfront in komt. Dan zou ik dus wel afstand willen doen van de zwarte CR-906. Wat heb je liever, een zwarte CR-906 (zonder de wisselaar dan wel) of een antraciete CT-906?
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
bij de CT-906 zit helaas geen wisselaar. Er kan er inderdaad een op.
Ik zag trouwens op marktplaats een CR-906 met wisselaar staan voor volgens mij 75,-. Is dat niet wat? Ben het linkje ff kwijt, maar hij stond op mp onder "Auto`s diverse" en ik had gezocht op radio, dan krijg je nog geen hele pagina en staat hij bijna onderaan.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
geen punt, graag gedaan. Maareh, is er zoveel kwaliteitsverschil dan tussen de CT906 en de CR906 bijvoorbeeld? Ik moet zeggen dat het geluid in mijn 940 met de CR-906 met wisselaar en 6 speakers (dashboard en deuren) echt wel goed is in mijn oren en ik ben best kritisch.
Groeten,
Richard