Taxatiewaardes van onze auto's?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pardon? Als je voor 80 euro, meteen van alle gezeik met de verzekering af bent en de waarde van de auto zeker hoger zal liggen dan de dagwaarde die jouw verzekering hanteertm, is het absoluut de moeite waard.sdijkstra schreef : Een clubtaxatie van 80 euro vind ik niet bijzonder goedkoop
Ik denk dat we in een apart draadje, dit eens moesten polsen en er een lidmaatschapsgadget (dus kortingstarief op vertoon van ledenpas) van moeten maken, of draaf ik nu door?Ik verwacht eigenlijk best een behoorlijke belangstelling.sdijkstra schreef : Ik weet wel dat er bij de Volvo300club ook een dergelijk initiatief is genomen, maar de belangstelling was minimaal.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aangezien ik een hogere =dagwaarde dan de huidige verwacht door ondermeer de nieuwe gasinstallatie en ik tevens voor hetzelfde bedrag wat ik nu betaal all risk verzekerd kan zijn ben ik dus zekler geinteresseerd in een taxatierapport!
groetjes Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag niet puur één zin citeren, want nu trek je mijn bericht uit zijn verband. Als ik individueel een taxatie kan laten verzorgen voor 80 euro, vind ik een clubtaxatie van 80 euro niet bijzonder goedkoop. Zie tarief Dafclub.Baseman schreef :
Pardon? Als je voor 80 euro, meteen van alle gezeik met de verzekering af bent en de waarde van de auto zeker hoger zal liggen dan de dagwaarde die jouw verzekering hanteertm, is het absoluut de moeite waard.sdijkstra schreef : Een clubtaxatie van 80 euro vind ik niet bijzonder goedkoop
Over het nut van een taxatie hoeven we ook geen discussie te voeren, want als er iemand veel geld is verloren door het ontbreken van een taxatie dan ben ik het wel..

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet wat je nog meer in de posting vermeldde, maar mij ging het puur om die 80 euro, die je als te duur aanmerkte.Ik vindt dat niet, de rest van het bericht citeren draagt niets aan mijn opmerking bij.sdijkstra schreef : Graag niet puur één zin citeren, want nu trek je mijn bericht uit zijn verband.
Verder is het ook niet als vervelend bedoeld, ik vind 80 euro best schappelijk, maar natuurlijk is 60 een mooier bedrag, of 40 of zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mijn schade vorig jaar kreeg ik alleen te horen dat hij "minimaal" 8.000,- waard was, dus daar heb ik niet veel aan.
Groeten,

Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind 80 euro ook een net bedrag en zeker de moeite waard. Niet duur dus, maar individueel kan het ook voor dat bedrag. Meer waarde van een clubtaxatie zou zijn dat het voordeliger moet zijn.Baseman schreef :
Ik weet wat je nog meer in de posting vermeldde, maar mij ging het puur om die 80 euro, die je als te duur aanmerkte.Ik vindt dat niet, de rest van het bericht citeren draagt niets aan mijn opmerking bij.sdijkstra schreef : Graag niet puur één zin citeren, want nu trek je mijn bericht uit zijn verband.
Verder is het ook niet als vervelend bedoeld, ik vind 80 euro best schappelijk, maar natuurlijk is 60 een mooier bedrag, of 40 of zo.
Als je trouwens meer dan 10.000 km per jaar rijdt, zul je elk jaar je auto opnieuw moeten laten taxeren. In andere gevallen (bij hobby-matig gebruik bijvoorbeeld) is een taxatie 3 jaar geldig.