Coos," the continuïng story"
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Tot nu toe heeft Coos zijn taak voorbeeldig gedaan. De vijf heren zijn via Florence en Rome inmiddels op Sicilië beland en genieten daar volop. Coos' olielekken is nog niet geheel over, maar het neemt geen onrustbarende vormen aan tot nu toe. En een benzineverbruik van 1: 11 met volle bepakking is ook netjes te noemen, mede gezien het veelvuldig gebruik van de airco.
Marcel, je hebt helemaal gelijk, als we het contactblokje gaan vervangen, dan uitsluitend een nieuwe. Het werk blijft hetzelfde en dan kan het er weer 350000km tegen.
Gerard en Marc, de sponsoring van pa heeft zo zijn grenzen. Ik heb de aankoop en de werkzaamheden bij Jan Rooijens al gefinancierd dus het lidmaatschap laat ik geheel aan zijn eigen beleefdheid over. Overigens heeft hij niet de benzine in het bloed zoals zijn vader, dus het kan zijn dat Coos na de vakantie weer beschikbaar komt. Een auto in Utrecht is immers voor een student niet handig en tevens een erg dure hobby. Maar goed, wellicht is ie zo aan Coos gehecht geraakt na dit reisavontuur dat Coos geschorst wordt en lekker in de schuur gaat overwinteren tot de volgende vakantie van junior. We zien het wel. Ik houd jullie op de hoogte.
Groeten, Jan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
........ weer veilig in Utrecht sinds gisteravond.
Na een fraaie vakantie via Florence, Rome, een week Sicilië en weer terug via Rome zijn de heren in één ruk gisteren naar huis gekomen, want het stortregende in Zuid-Duitsland en da's niet fijn in tentjes.
Coos heeft zich zeer braaf gedragen.Tijdens de 5500 km, die de heren verslonden hebben, heeft hij slechts één hik gegeven. Een keer is hij afgeslagen bij 80 km/u en verder helemaal niks.
groetjes,
Teuni
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
bodejodel schreef : Dat is een mooie prestatie voor een auto die bijna opgegeven was!
Misschien kunnen we gaan denken aan een nieuwe rubriek op onze site, bijvoorbeeld 'Galerij der Giganten' of 'Het Erelegioen' (Legion d'Honneur) of zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eric Bakker schreef :
(Legion d'Honneur)
Ik ben voor en Coos staat erin neem ik aan.
VIN-nummertje erbij in plaats van kenteken, dan heeft de eventuele nieuwe/volgende eigenaar er ook nog iets aan..........
- V700 register
- Nieuw lid
-
nieuws Jan dat iedereen weer heel terug is.
Endat Coos het toch maar weer gedaan heeft.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
het hart van dit ex-baasje zeer goed !

H.