Coos," the continuïng story"

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 02:45 #1172426 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Protest

jsnijder schreef :
Ik zal junior vragen om wat mooie vakantiekiekjes met Coos in een mooie omgeving te maken, die ik dan hier weer kan laten zien.

Mag ik even een klein protest laten horen???

Nee???

Ik ben eigenwijs en doe het toch.

Ik zie namelijk liever een leuk verslag voor de Factor (als hoofdredacteur moet ik dat toch roepen.....)

Is meteen een mooie follow-up op het verslag van de Coos-dag wat in de komende Factor komt te staan.

jsnijder schreef :

Die webcam lijkt me een goed idee, maar ik denk dat die mannen er niet op zitten te wachten dat pa al hun escapades op de voet kan volgen

.

4 studenten in één auto opvakantie, die beelden komen nooit door de censuur heen, niet voor het forum en niet voor de Factor.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 08:26 #1172430 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou.......

mderijke schreef :
4 studenten in één auto opvakantie, die beelden komen nooit door de censuur heen, niet voor het forum en niet voor de Factor.

Het zijn toch gewoon keurige studenten?

Cammetje in de grille (tenslotte is het een turbogrille, plek zat, moet toch kunnen .........Het wachten is dan op de eerste vlieg. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 10:34 #1172442 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en veiligheidsvest erin
Ik neem aan voor iedere cornuit een hesje? Zo niet, dan moeten de jongens zonder hesje officieel in de auto blijven bij pech. Voor iedereen moet er dus een hesje beschikbaar zijn.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 10:48 #1172443 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Cammetje achter kapje

Hallo Volvisti

Baseman schreef : Cammetje in de grille (tenslotte is het een turbogrille, plek zat, moet toch kunnen .........Het wachten is dan op de eerste vlieg.

Op marktplaats wordt momenteel een doorzichtige kap om de gril af te dekken. Eigenlijk voor de winter bedoelt, maar als je er een paar gaatjes in maakt voor de afkoeling (in Italië zal het wel warm zijn) kun je daar mooi een cameraatje achter zetten.

Groetjes

Mathy (die de camera achter het onderste grilletje zou doen)

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 12:33 #1172451 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic nieuw contactslot

jsnijder schreef :
Eric, kan jij me zeggen of je het contactblokje hebt vervangen door een gloednieuwe of een gebruikte en wat daar de kosten van waren? Ben best benieuwd en als nieuw niet al te duur is, dan heeft dat toch mijn voorkeur. Kan het contactslot er weer 352000 km tegen.

Jan,

Ik heb het zeker voor het onzekere genomen toen ze toch de boel uit elkaar gingen halen (ik geloof dat het bij de 960 ook lastiger is om te vervangen), en ik heb daarom beide delen laten vervangen door nieuwe.
  • contactslot op code (dus met dezelfde sleutel): 72,50 ex btw
  • electrisch gedeelte contactslot  44,90 ex btw

Arbeidsloon hierover weet ik niet, omdat het tegelijk is gedaan met enkele andere werkzaamheden.
Levertijd van het contactslot was dramatisch, moest in Duitsland aangemaakt worden (met mijn sleutelcode) en duurde (inclusief de zomervakantie 2006) ongeveer 8 weken.

Omdat de sleutel niet meer terugveerde (en dat was ook nog per sleutel enigszins verschillend!) gingen de gedachten uit naar het mechaniek, en niet naar het electrisch gedeelte. Gezien de geringe meerkosten (het arbeidsloon was ik toch al kwijt) heb ik het electrische blokje mee laten vervangen. Dat was wel snel leverbaar.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 12:38 #1172452 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Mooi

Mooi dat Coos het weer doet, en de onbetrouwbaarheden gelokaliseerd zijn.

Ik heb wel even twee opmerkingen:

1. Kijk heel goed uit met de contactslot-storing. Laat iedere berijder zich aanwennen, om na het starten de sleutel zo ver mogelijk terug te draaien: de kans dat de startmotor bloijft meelopen is beslist niet denkbeeldig bij deze storing! Het heeft mijn ouders bij de 740 indertijd drie startmotoren (onder garanatie gelukkig) gekost voordat de eigenlijke oorzaak verholpen was!

2. Bougiekabels waren nog wel redelijk, maar bobinekabel was al wel doorgeslagen, daar zou ik alsnog een nieuwe op zetten. Is los te koop bij de dealer... 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 12:41 #1172453 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Benen

Mathy schreef :
Op marktplaats wordt momenteel een doorzichtige kap om de gril af te dekken. Eigenlijk voor de winter bedoelt, maar als je er een paar gaatjes in maakt voor de afkoeling (in Italië zal het wel warm zijn) kun je daar mooi een cameraatje achter zetten.

Groetjes

Mathy (die de camera achter het onderste grilletje zou doen)

Dan komen de benen wel mooier in beeld ja.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 13:10 #1172459 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Benen

Hallo Gerard

Covik schreef : Dan komen de benen wel mooier in beeld ja.

Er zijn weinig dingen zo mooi als een paar mooie benen.

Groetjes

Mathy

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2007 12:47 #1173470 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Great minds think alike

Covik schreef : Jan je zorgt als vader goed voor je zoon, maarehhh is hij al lid?

Waarde Chef,

Ik ga ervan uit dat je zijn aanmeldingsformulier vanavond meeneemt. Mocht je het vergeten, dan kan het altijd nog per post.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-07-2007 01:03 #1173674 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic contactblokje
En vervang dat contactblokje t.z.t. door een nieuwe... niet door een gebruikte. Trek je conclusies uit hoe bekend dit euvel is...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC