Distributieriem vervangen voor een bredere

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-10-2020 19:28 #1463592 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Heeft totaal niets met verbeteren te maken,
Ik verbeter nergens iets. Kreeg oprecht de indruk dat mijn advies niet gewaardeerd werd door de toon.

"En nee, etc.". en "nee, ik weet waar ik het over heb" ..
Beetje badinerend naar iemand die met de beste bedoelingen een advies geeft en open houdt dat 't misschien niet klopt.
Je vraagt zelf om advies, wees dan blij met alle mensen die meedenken en waardeer naar die mensen dat ze je advies geven.
ook al kloppen ze wellicht niet. Dat heet beleefdheid.

Het advies was in ieder geval goed bedoeld, de reactie die ik kreeg heb ik gewoon mijn twijfels over qua intentie ondanks de smiley.
En die neemt niemand weg. Maar met welke intentie het werkelijk geschreven is weet topicstarter zelf het beste zonder dat anderen dat gaan lopen invullen.

Voortaan houd ik het minimaal en zakelijk als ik uberhaupt nog wel een bijdrage (ook de positieve en constructieve) ga leveren.
Lijkt me wijzer als je in de ogen van anderen niets meer goed kan doen en elke reactie niet zuiver op zich beschouwd wordt in de context waar die gemaakt wordt maar er van alles bij gehaald wordt uit eerdere topics. Dat zegt niet alleen iets over mij zou ik zeggen.
Daar zit ik niet op te wachten. gegroet allen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC