Koppakking vervangen
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Bij mijn oude kop was een klepzitting echt gaar, dus wel een andere kop erop, maar het tikken was wel verklaard.
Je kunt er aan meeklussen en zo leer je ook wat. We hebben gelijk een grotere turbo erop geschroefd en een dicht uitlaatspruitstuk erop gezet.En natuurlijk "the usual" bekeken en indien nodig vervangen: o.a. distributieriem etc
Aan het einde van de dag als nieuw weer naar huis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Als je naar Timen gaat kom je met een warme motor aan, geen probleem?Leidsekade schreef : Ik heb afgelopen zomer een (klein) dagje doorgebracht in Vaassen met Timen. Die heeft andere koppen klaar liggen, maar kan desgevraagd ter plekke ook je oude kop vlakken.
Bij mijn oude kop was een klepzitting echt gaar, dus wel een andere kop erop, maar het tikken was wel verklaard.
Je kunt er aan meeklussen en zo leer je ook wat. We hebben gelijk een grotere turbo erop geschroefd en een dicht uitlaatspruitstuk erop gezet.En natuurlijk "the usual" bekeken en indien nodig vervangen: o.a. distributieriem etc
Aan het einde van de dag als nieuw weer naar huis.
Groeten,
- G. Los
-
- Premium lid
-
Leidsekade schreef : We hebben gelijk een grotere turbo erop geschroefd en een dicht uitlaatspruitstuk erop gezet.
Wat bedoel je met een dicht uitlaatspruitstuk? 15G turbo gemonteerd?
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Gydomatra schreef : Wat bedoel je met een dicht uitlaatspruitstuk? 15G turbo gemonteerd?
Mijn oude uitlaatspruitstuk was flink gescheurd en inderdaad een 15G met conische verbinding gemonteerd. Lekker hoor! Het was de oude turbo van ChrisB die er de bracket van turbomeck.se met actuator bij had geleverd. Hij doet het nog prima
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Mijn diesel is in 1999 gereviseerd bij Grossouw in Bovenkerk. Lekker dichtbij en ze zijn er nog steeds, tenminste op internet.
Ben ik in de buurt in Amsterdam dan kom ik je graag een dagje helpen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wel beter lijkt mij dan om het helemaal te laten doen.
Maar, bij een preventieve wissel op een blok waarbij de plaatjes nog niet aan het einde zijn misschien wat veel van het goede.
- V700 register
- Nieuw lid
-