Radiateur lek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2013 20:55 #1386987
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic eenn
Een nieuwe zal altijd beter koelen.
Bij een nieuwe bij beide Diesels (die van mij en de ouders, toentertijd) gaat het zelfs zover dat de temperatuur "daalt" als je 50 blijft rijden, het metertje zakte terug van "midden", naar "iets voor midden". Komisch.
Groeten,Gerben
Bij een nieuwe bij beide Diesels (die van mij en de ouders, toentertijd) gaat het zelfs zover dat de temperatuur "daalt" als je 50 blijft rijden, het metertje zakte terug van "midden", naar "iets voor midden". Komisch.
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2013 00:49 #1387007
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Als de meter zakt dan is
Als de meter zakt dan is waarschijnlijk de thermostaat niet helemaal ok geweest, deze regelt nl de watertoevoer naar de radiateur vanaf xx graden.
Vandaag na 15 minuten stationair, airco aan en temperatuurknoo op koud is de ventilator niet aangeslagen? Zou toch eigenlijk wel moeten volgens mij ivm je airco...
Wat Henk schrijft heb ik idd al meegemaakt. Geen lekkage maar bij hogere snelheid liep de temp op (was trouwens geen volvo). Andere radiateur er in en de temp was constant...
Grtz, Daniel
Vandaag na 15 minuten stationair, airco aan en temperatuurknoo op koud is de ventilator niet aangeslagen? Zou toch eigenlijk wel moeten volgens mij ivm je airco...
Wat Henk schrijft heb ik idd al meegemaakt. Geen lekkage maar bij hogere snelheid liep de temp op (was trouwens geen volvo). Andere radiateur er in en de temp was constant...
Grtz, Daniel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2013 14:48 #1387110
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik had de airco daarbij niet
Ik had de airco daarbij niet aanstaan. Maar de temp bleef mooi in het midden, werd dus niet te warm. Dus dat is goed. Ik heb er vrede mee. Beter dat dan dat ie wel te warm wordt
Moderators: Jerry Stam