Radiateur lek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Als je ECC aan hebt staan dan reageert de koelfan ook op de druk in de condensor.BartD schreef : Ik lees hier nu iets over de koelfan, en de sensor/schakelaar ervoor.Als ik een tijdje stil stationair sta, slaat de fan aan, logisch.
Hoe lang moet deze blijven draaien, hij blijft nl draaien.
Ik neem aan dat deze ook weer even uit moet gaan? dit gebeurt pas als ik weer ga rijden.
Hoort dit zo bij onze auto's, of is er ergens een defect bij mij? kvs-niveau is voldoende.
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zie in dit topic al diverse aanbiedingen voor een andere 'goede' 2e handse. Mooi aangeboden, is een optie, maar bedenk dat je dan over een tijdje hetzelfde topic kunt openen.
Een hoop dingen kun je vervangen door prima 2e hands spul. Maak je een beetje killometers zou ik bij een radiator toch voor een nieuwe kiezen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hartelijk dank, Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet will
- André Struis
- Nieuw lid
-
"Mikalor" is "een" bekend merk.
Ik zag ze pas bij De Wildkamp in het rek liggen (<a href=" www.dewildkamp.nl "> www.dewildkamp.nl ).
- V700 register
- Nieuw lid
-

Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
<h1>Ja, dat vind ik wel opmerkelijk, dat ie op precies dezelfde plek kapot is als die andere radiateur. En ik ga toch geen nieuwe kopen als ik gewoon nog een goede 2e hands heb liggen? Nu koop ik wel een nieuwe, aangezien ik nu 'niks op voorraad heb'. </h1>Janneman schreef : Je zegt het al, komt van een sloper. Dus bij benadering even oud, is het dan raar dat je hetzelfde probleem krijgt?
Ik zie in dit topic al diverse aanbiedingen voor een andere 'goede' 2e handse. Mooi aangeboden, is een optie, maar bedenk dat je dan over een tijdje hetzelfde topic kunt openen.
Een hoop dingen kun je vervangen door prima 2e hands spul. Maak je een beetje killometers zou ik bij een radiator toch voor een nieuwe kiezen.