940 hapert, loopt stationair op 2 of 3 cilinders en ploft onder de kap
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Misschien ben je beter af met een compleet ander blok?mennobakker schreef : wie kan, of weet iemand die, dit kan repareren voor een zachte prijs?
Je kan de kop er wel af gaan halen, maar als dan bv blijkt dat je zuigerveren zijn versleten of je erg vierkante zuigers hebt...
Mogelijk dat een compleet ander blok zelfs nog goedkoper is dan reperatie..
Iniedergeval een optie om over na te denken!
Groeten,Gerben</div>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je nou in de buurt van Den Bosch zou wonen........mennobakker schreef : wie kan, of weet iemand die, dit kan repareren voor een zachte prijs?
misschien even met <a href="/node/32705">Timen</a> contact zoeken?mennobakker schreef : utrecht, de meern.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Euhm, De Meern - Vaassen is 83 kilometer, De Meern - Den Bosch net boven de 50.asatter schreef :
misschien even met <a href="/node/32705">Timen</a> contact zoeken?mennobakker schreef : utrecht, de meern.
Ik zie je punt qua afstand niet, maar dat is gelukkig aan Menno.
Het zou wel zomaar kunnen dat Timen een kop heeft liggen, die erop past en goed is, waarmee je het snelste klaar bent.De kop die ik hier heb liggen, moet nog....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
dus het lijkt op een rotte koppakking en als de boel eraf ligt en blijkt dat de hele kop vervangen moet worden is het wel handig als je een goede bij de hand hebt dan.
heeft een van jullie die? anders zou ik die dan wellicht wel ergens anders kunnen regelen als blijkt dat het nodig is..
het is een B230FB blok op gas overigens.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ah, kijk, dat maakt het al anders, een FB blok.Ik heb enkel een turbokop liggen, waar ik nog mee bezig ben, dus neem effe contact op met een demontagebedrijf in de buurt voor een andere kop en zet die er ergens zelf op, of bel of mail even met Timen.mennobakker schreef : dus het lijkt op een rotte koppakking en als de boel eraf ligt en blijkt dat de hele kop vervangen moet worden is het wel handig als je een goede bij de hand hebt dan.
Dus aan mij heb je niks, alhoewel, ik wil hem er best op zetten voor je, als je zelf de spullen hebt, zeg maar, maar dat maakt het voor jou minder makkelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dus een kop voor een turbo past zowiezo niet?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wellicht dat Timen het meer kan toelichten ?
Mvg, Rolf