een B230FT inplaats voor B2.8 in mijn 760 wat zijn de voordelen en wat nadelen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik andere posts van tijgertje lees, heb ik 't vermoeden dat dat misschien wel niet door tijgertje zelf gaat lukken...henk 940LPT schreef :
Als je dat zelf doet hoeft dat toch niet zoveel te kosten ? Als je preventief zaken gaat aanpakken (d-riem etc) dan loopt de teller natuurlijk wel verder op.Michael Oud schreef : Het moet er dan ook nog in hè...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt me niet, als er een ander chassisnummer op het kenteken staat dan in de auto zit. Ga je dat ook "oplossen" dan ben je natuurlijk ook illegaal bezig. </div>gerryberrie schreef : Ik denk dat hij eerder op doelt, B230FT in bouwen, andere kenteken plaat erop, en rijden maar!<div class="content">Dus never nooit naar de keuring, want volgens die plaat heb jij namelijk ALTIJD al een 230FT erin liggen...en hoeft er dus niks gekeurd te worden...
Daarom zei ik...of het zo legaal is...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-

@JanGeert; Een chassisnr van een andere 760 in je auto bakken is omkatten!!!! en dus niet toegestaan. Je moet mensen niet tot strafbare feiten plegen aanmoedigen.

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Daar doelde ik ook op, om de topic starter tot denken te zetten..henk 940LPT schreef :
Lijkt me niet, als er een ander chassisnummer op het kenteken staat dan in de auto zit. Ga je dat ook "oplossen" dan ben je natuurlijk ook illegaal bezig. </div>gerryberrie schreef : Ik denk dat hij eerder op doelt, B230FT in bouwen, andere kenteken plaat erop, en rijden maar!<div class="content">Dus never nooit naar de keuring, want volgens die plaat heb jij namelijk ALTIJD al een 230FT erin liggen...en hoeft er dus niks gekeurd te worden...
Daarom zei ik...of het zo legaal is...
Was een beetje retorisch bedoeld
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal de man toch eens aanspreken ,......

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-