een B230FT inplaats voor B2.8 in mijn 760 wat zijn de voordelen en wat nadelen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, dat ben ik Mijn broer (JW) heeft een turbo op zijn B230F gemonteerd!Michael Oud schreef : Om in het thema "in nevelen gehuld" te blijven: JW heeft het ook gedaan.
Ik heb (zie signature) de B28E gewisseld voor een B204GT, en zo is er Leon (ook op het forum) die een B230FT geplaatst heeft in zijn 760
Het heeft m.i. alleen maar voordelen, zuiniger, sterker, meer onderdelen voor te krijgen, makkelijker op LPG etc. Enige wat je mist is de soepelheid van de V6.
Ik kan je alleen aanraden om meteen voor LH2.4 te gaan ipv LH2.2, dat geeft je wat meer luxe wat betreft fout zoeken en mogelijkheden van chippen van de ECU/EZK.
De AW71 is inderdaad ook geleverd op de B230 motoren, maar je hebt wel een juist koppelingshuis (bellhousing) nodig. Even opletten hier dat je een bak hebt die past. Zelf zou ik gelijk de bak van een B230FT erbij willen hebben.
Gr,
Philip
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.