een B230FT inplaats voor B2.8 in mijn 760 wat zijn de voordelen en wat nadelen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vraag me dat af, als je een net exemplaar gaat zoeken, van '86 of ouder. Een redelijk B230FT blok, incl. alles wat je daar bij nodig hebt, zou misschien op een 1000 euro komen (erg ruim geschat) ? Voor dat geld lukt het je niet een nette 760 turbo te vinden, van (voor) '86.Ceska schreef : Waarom niet gewoon een knappe Turbo kant en klaar zoeken?
Lijkt mij alles bij elkaar goedkoper dan ombouwen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het moet er dan ook nog in hè...henk 940LPT schreef :
Vraag me dat af, als je een net exemplaar gaat zoeken, van '86 of ouder. Een redelijk B230FT blok, incl. alles wat je daar bij nodig hebt, zou misschien op een 1000 euro komen (erg ruim geschat) ? Voor dat geld lukt het je niet een nette 760 turbo te vinden, van (voor) '86.Ceska schreef : Waarom niet gewoon een knappe Turbo kant en klaar zoeken?
Lijkt mij alles bij elkaar goedkoper dan ombouwen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, maar op je kenteken is ook het aantal cilinders en de cilinderinhoud vermeld. Dat moet aangepast worden.tijgertje schreef : krijg je dan een heel ander kenteken dan
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Hij doelde denk ik op de opmerking van JGMichael Oud schreef :
Nee, maar op je kenteken is ook het aantal cilinders en de cilinderinhoud vermeld. Dat moet aangepast worden.tijgertje schreef : krijg je dan een heel ander kenteken dan
En Ja, dan heb je wel een ander kenteken...Jan-Geert schreef : is meestal geen probleem , of een kenteken van een 760 turbo vinden van voor 87
Maar of het zo legaal is.....
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-

Doen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je dat zelf doet hoeft dat toch niet zoveel te kosten ? Als je preventief zaken gaat aanpakken (d-riem etc) dan loopt de teller natuurlijk wel verder op.Michael Oud schreef : Het moet er dan ook nog in hè...
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat doen ze toch bij de keuring dan moet het legaal zijn tochgerryberrie schreef :
<div class="content">Hij doelde denk ik op de opmerking van JGMichael Oud schreef :
En Ja, dan heb je wel een ander kenteken...Jan-Geert schreef : is meestal geen probleem , of een kenteken van een 760 turbo vinden van voor 87

Maar of het zo legaal is.....
Groeten,Gerben</div>
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Ik denk dat hij eerder op doelt, B230FT in bouwen, andere kenteken plaat erop, en rijden maar!tijgertje schreef : dat doen ze toch bij de keuring dan moet het legaal zijn toch
Dus never nooit naar de keuring, want volgens die plaat heb jij namelijk ALTIJD al een 230FT erin liggen...en hoeft er dus niks gekeurd te worden...
Daarom zei ik...of het zo legaal is...
Groeten,Gerben</div>