940 LPT wil(de) niet starten in het buitenland, NU WEER WEL!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 18:09 #1267155 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic update
Hallo aan allen,
reserve sleutel biedt geen uitkomst. Met open inspectieluik en contact nergens iets voelbaar en hoorbaar. Morgenochtend gaat de volvo voor de 2e keer binnen 4 dagen op een poolse autoambulance, die jongens zijn net zo precies als de nederlandse...
Auto gaat naar een **rd garage, zeg maar van het oude moederbedrijf. Ze denken daar een vervanger te kunnen vinden of een nieuwe bij volvo te bestellen, maar dat duurt zeker 5! dagen.. Met de terugreis op zaterdag is dat spannend, we moeten onderweg ook nog de hond weer ophalen.
Timen, heb je enige ervaring met verzendtijd en verzendkosten naar dit prachtige land? Het nummer van die universeelpomp is uiteraard dankbaar genoteerd.
wordt vervolgd.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 19:27 #1267186 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic TNT

hans dus schreef : Hallo aan allen,
..
te bestellen, maar dat duurt zeker 5! dagen.. Met de terugreis op zaterdag is dat spannend, we moeten onderweg ook nog de hond weer ophalen.
Timen, heb je enige ervaring met verzendtijd en verzendkosten naar dit prachtige land? Het nummer van die universeelpomp is uiteraard dankbaar genoteerd.
wordt vervolgd.....

Dalhuisen zal het wel weten!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 20:10 #1267205 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar?
Hans
Waar in Polen zit je eigenlijk? En is het downloaden gelukt?Sterkte!

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 23:37 #1267256 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic snel

wp001 schreef :

hans dus schreef : Hallo aan allen,
..
te bestellen, maar dat duurt zeker 5! dagen.. Met de terugreis op zaterdag is dat spannend, we moeten onderweg ook nog de hond weer ophalen.
wordt vervolgd.....

Dalhuisen zal het wel weten!

Met TNT   tnt priority   2-3 dagen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2010 19:38 #1267335 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oplossing in zicht
Hallo allen,
vanuit het mooie Karpacz, 90 km verder dan de Duitse en Pools grensstad Goerlitz, het goede nieuws dat men erin geslaagd is een pomp te vinden en de toezegging dat die op tijd gemonteerd gaat worden.
dat ziet er dus goed uit. Melding van de finale volgt nog.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2010 20:29 #1267617 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weer brave LPT
Mede volvo-itislijders,
Na ingrijpen van de Poolse garagisten luistert de LPT weer braaf naar de contactsleutel die omgedraaid wordt. Men heeft met de kapotte pomp in de hand een vervanger gevonden die voor 100% matchte met de bosch die erin zat. Niets lijkt dus meer een geslaagde terugweg in de weg te staan.. maar laten we niet te vroeg juichen.
Allen bedankt voor meedenken, meeleven, adviezen en wat al niet meer. Dit blijft een mooie vereniging en prima forum!
Wij gaan nog twee dagen skieen (" pakt de pc niet boven de e) en mijn echtgenote Krystyna heeft weer wat auto-techniek termen in haar moedertaal geleerd. Nog even en ze kan zelf aan de auto sleutelen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2010 20:32 #1267618 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed nieuws
Goed nieuws ! Nog een fijn verblijf daar, en een goede thuisreis gewenst.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2010 08:26 #1267655 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fijn!
Geniet van je familie, vakantie en rollende volvo!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2010 23:39 #1267984 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Terug..en lpg prijzen...
in Nederland, rijdend alsof er niets aan de hand geweest is.
Opvallend deze vakantie was dat de prijs die ik voor LPG bij onze oosterburen (ja, die Duitsers) aan de pomp minder (ja, je leest het goed!) betaal dan de advieprijs in Nederland. In principe zou er bij ons minder accijns verrekend moeten worden per liter... Ik heb vanmiddag toch echt voor 65,9 ct per liter staan tanken op 500 m van de autobahn. Langs de A2 heb ik bij stations direct aan de autobahn een prijs gezien van 67,8 ct per liter.
Op z'n minst vreemd toch?

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2010 01:13 #1267996 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic LPG prijzen.
Ook bij de witte pomp op ons dorp die in de wijde omgeving met lpg de goedkoopste is, heeft de lpg prijs inmiddels de bijna magische grens van 60 eurocent (59,9) bereikt.
Ik moest onwillekeurig terugdenken aan de 340 op gas. In 1979 tankte ik voor een kwartje ( 11,3 eurocent) per liter Lpg. Met de 245 betaalde ik tweede helft jaren 80 niet meer dan 32 cent ( 14,5 eurocent). Aangezien ik al sinds dat ik autorijd ( 1977) alle tankbeurten met prijs en verbruik opschrijf, heb ik deze oude boekjes nog eens opgezocht.( hoezo maniak)
En dan wordt heel pijnlijk duidelijk dat de brandstof in 25 jaar tijd toch erg duur geworden is.

Groeten, Jan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC