940 2.3 LPT Start probleem. Kan tips gebruiken OPGELOST!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2008 12:24 #1214385
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2008 13:32 #1214390
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Start op benzine
LPi start altijd op benzine.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2008 19:47 #1214410
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ontstekingsvolgorde 1-3-4-2
mooie strakke nette auto! (En die BMW e23 7-serie ernaast is ook leuk 
Maar de bougiekabels verkeerd op de verdelerkap steken.... da's toch echt wel een basisfout!
iedere automonteur krijgt het erin geramd: ontstekingsvolgorde van een 4cil lijnblok bijna altijd 1-3-4-2

Maar de bougiekabels verkeerd op de verdelerkap steken.... da's toch echt wel een basisfout!
iedere automonteur krijgt het erin geramd: ontstekingsvolgorde van een 4cil lijnblok bijna altijd 1-3-4-2
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2008 21:34 #1214426
door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Wel nu
Bij de 940 LPT is de volgorde 1-2-4-3...
Vandaar dat hij het niet deed met 1-3-4-2!!
Groet,
Michiel
Vandaar dat hij het niet deed met 1-3-4-2!!
Groet,
Michiel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2008 22:58 #1214445
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haynes manual
Kijk eens in de Haynes Manual blz 5B-1:
firing order : 1-3-4-2 (no. 1 cylinder at front of engine)
Dus niet: 1-2-4-3... (ik durf er een krat bier op te verwedden!)
als je op de zwarte kap kijkt die over de oranje verdelerkap heen zit dan zal je daar de nummers ingegoten zien staan in de zwarte kap.
nr1 op de kap aan nr1 bougie steken, enz, dan kan het niet mis gaan.
 
firing order : 1-3-4-2 (no. 1 cylinder at front of engine)
Dus niet: 1-2-4-3... (ik durf er een krat bier op te verwedden!)
als je op de zwarte kap kijkt die over de oranje verdelerkap heen zit dan zal je daar de nummers ingegoten zien staan in de zwarte kap.
nr1 op de kap aan nr1 bougie steken, enz, dan kan het niet mis gaan.
 
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam