help hij start niet meer, en ik mis em na een dag al heel erug! wie kan me tips geven? the continuing story aangepast

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2008 16:27 #1201873 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic loopt weer allen op benzine
Benzine pomp is inmiddels gemaakt en nu loopt ie niet meer op gas. Diagnose van de garage 1 injector stuk en een los.
De gas injectoren zitten redelijk beschermt aan de onderzijde van het inlaat spruitstuk en voor die er mee ophield liep ie prima.
kan iemand mij dit verklaren of zijn ze bij de garage gewoon onvoorzichtig geweest bij het storingzoeken(Terwijl ik zelf de tip al had gegeven over de benzine pomp)
verder laatst gelezen dat het lang starten te maken kan hebben (bij een koude motor) met een lekkende gas injector, inlaatstuk loopt vol met brandstof en motor verzuipt.
Eerst leegstarten en dan slaat ie aan. Kortom controleer je injectoren even.
Maar dan mijn probleem met de injectoren, van de week elders op de v700 site gelezen dat je ze vast kan lijmen, heeft iemand ervaring? vervangen bij vialle kost incl montage etc tussen de € 500 & € 800 namelijk
ik hoor het graag

remco

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2008 14:17 #1205189 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic The continuing story of a LPG injection system
Nou enkele weken verder, inmiddels een week in een vervangende auto gereden(440 uit '90 met 260000 km op de teller) en:
 Inlaatspruitstuk is er af geweest nadat ik een second opinion heb gehaald bij de gas boer(was de zelfde conclusie), Vialle heeft het spruitstuk een week in hun bezit gehad en voor 310 euro ex de zittingen, één injector en alle o ringen vervangen. De garage heeft het weer gemonteerd en gemeld dat ik op kon komen halen voor een schamele 260 euro (incl)............. en nu........
.
.
.
.
.

.
.
.
......NU LOOPT IE MOOIER DAN OOIT TE VOREN, HIJ IS STIL, GLAD, TREKT DOOR EN START SNELLER DAN OOIT WOUW WAT EEN VERSCHIL.
 Dus allen die loszittende injectoren hebben en lang moeten starten, het kost wat maar dan heb je ook wat.

over het lostrillen van de injectoren maak ik me maar geen zorgen heeft nu ook 355000 km geduurd en ik geloof(al ou ik het wel willen) niet dat de ovlov nog 300000 km meegaat

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC