ECC vacuum aandacht
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2023 07:31 #1474086
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Dezelfde
De metalen versie van estate services.
De mijne heb ik alleen gemodificeerd met handbediening er bij.
Staat hierboven ergens beschreven
De mijne heb ik alleen gemodificeerd met handbediening er bij.
Staat hierboven ergens beschreven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
30-11-2023 11:09 #1474087
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Gemist
Dankjewel, dat had ik gemist.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2024 08:32 #1473583
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic stapje verder
Gisteren een stukje gereden met warm weer. Na start stond de kachelkraan eerst open en na opwarming bleef deze dicht. Tenzij ik de temperatuur op hoog zette dan opent de kachelkraan en bij op koud ging deze weer dicht. Het gaat erom wat doet de kraan bij airco aan en lange rit.
Het ledje bleef aan? ik twijfelde al aan de aansluiting en dat klopte. Het ledje ging aan en uit bij verandering van de keuze ventilatie opening. Defrost en op 3 uur aan, andere standen uit. Dan moet het ledje aangesloten zijn op het signaal voor de vloerklep.
De oriëntatie van positie magneetkleppen tov de printkaart niet goed gedaan.
Die moet zijn:
Defrost pin 4 blauwe vacuum-slang electra geelgrijs
Ventilatieregelklep pin 5 rode vacuum-slang electra geelgroen
Bilevel pin 6 blanke vacuum-slang electra groenwit
Vloer pin 7 gele vacuum-slang electra geelrood
Recirculatie pin 8 oranje vacuum-slang electra bruinwit
kachelkraan pin 9 grijze vacuum-slang electra groenzwart
De voltmeting tussen signaaldraad en aarde auto geeft in dit geval twijfel door de diode in de stroomkring.
De stroomkring is Contactslot X(11,5V motor uit), diode,magneetspoel,meetpunt,ECCunit,aarde auto.
De 10 volt lijkt me de spanning na de magneetspoel, wanneer deze niet geactiveerd is, vacuum uit. In de ECC wordt op dat moment een weerstand in de schakeling gezet die onder 1V spanning staat.
De 1 volt lijkt me de spanning na de magneetspoel wanneer deze geactiveerd is door de ECC, de ECC zet dan een zwaardere weerstand in de schakeling die onder 10V spanning staat.
8/2 vacuum-magneetspoelen
Het ledje bleef aan? ik twijfelde al aan de aansluiting en dat klopte. Het ledje ging aan en uit bij verandering van de keuze ventilatie opening. Defrost en op 3 uur aan, andere standen uit. Dan moet het ledje aangesloten zijn op het signaal voor de vloerklep.
De oriëntatie van positie magneetkleppen tov de printkaart niet goed gedaan.
Die moet zijn:
Defrost pin 4 blauwe vacuum-slang electra geelgrijs
Ventilatieregelklep pin 5 rode vacuum-slang electra geelgroen
Bilevel pin 6 blanke vacuum-slang electra groenwit
Vloer pin 7 gele vacuum-slang electra geelrood
Recirculatie pin 8 oranje vacuum-slang electra bruinwit
kachelkraan pin 9 grijze vacuum-slang electra groenzwart
De voltmeting tussen signaaldraad en aarde auto geeft in dit geval twijfel door de diode in de stroomkring.
De stroomkring is Contactslot X(11,5V motor uit), diode,magneetspoel,meetpunt,ECCunit,aarde auto.
De 10 volt lijkt me de spanning na de magneetspoel, wanneer deze niet geactiveerd is, vacuum uit. In de ECC wordt op dat moment een weerstand in de schakeling gezet die onder 1V spanning staat.
De 1 volt lijkt me de spanning na de magneetspoel wanneer deze geactiveerd is door de ECC, de ECC zet dan een zwaardere weerstand in de schakeling die onder 10V spanning staat.
8/2 vacuum-magneetspoelen
Moderators: Jerry Stam