banden wissel, markeren?
- Alexander Satter
-
- Nieuw lid
-
- LIFE FREE OR DIE
toevallig van de week ook gehad, op de singel in Almelo , maar gewoon op de zomer bandjes, niet eerder echt gehad met deze zomerbanden. wel was het wegdek nat, maar toch morgen gaan de pholus velgen met winterbanden eronder.A_A schreef : "de drif aktie"
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Hey Alexander,asatter schreef :
toevallig van de week ook gehad, op de singel in Almelo , maar gewoon op de zomer bandjes, niet eerder echt gehad met deze zomerbanden. wel was het wegdek nat, maar toch morgen gaan de pholus velgen met winterbanden eronder.A_A schreef : "de drif aktie"
Rustig aan op de singel in Almelo!! Je mag er max. 80 hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanochtend a32 beetje druk bij meppel, mercedes model groot gaat voor mij op de rem, ik rem ook, hij gaat echt remmen. ik meer druk, en ja hoor. glijden, rechtdoor met de voorwielen blokkerend. Ik ben gewend dan de rem los te laten en weer rempunt op te zoeken (voordeel van vaker spelen) maar al glijdend had ik genoeg vertraging als de grijze mercedes. Tot 70 terug van 110 af en toen weer optrekken.
Auto gleed perfect recht door, was wel trots op de door mij vervangen remklauwen, blokken , slangen en de rest dat ie zo mooi recht door gleed.
Bleef ook gewoon met 1 hand aan het stuur en andere hand de koffie nog vast.
Maar echt, ik vertrouw m'n winterbanden niet meer.
Zou iemand in de buurt ze eens onder z'n auto willen doen en proberen?
Ik ben bij de banden boer geweest en die zegt, prima banden, goed merk, goed profiel.
DUs iemand in voor een test?
Geen abs in de auto helaas nu
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Opzich zou mooi zijn als we een stukkie vinden om even paar dingen uit te proberen.
Rondje met jou normale banden en dan mijn winterbanden en dan zelfde test op mijn auto met mijn zomerbanden.
- André Struis
- Nieuw lid
-
wel eens een andere hardheid van de remblokken geprobeerd?A_A schreef : Auto gleed perfect recht door, was wel trots op de door mij vervangen remklauwen, blokken , slangen en de rest dat ie zo mooi recht door gleed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
of juist hardere blokken?
Maar eerst even zorgen dat het autootje uberhaupt gang krijgt om af te kunnen remmen
- André Struis
- Nieuw lid
-