Band linksvoor slijt scheef
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Sporing geldt automatisch voor links en rechts. Een wiel kan wat dat betreft niet scheef staan.gerryberrie schreef : Als hij links scheef staat ga je automatisch corrigeren tijdens het rijden, door wat naar rechts te sturen...hoeft opzich niet eens perse, dat je gaat corrigeren, maar als eentje scheef staat zorgt dat er automatisch voor dat de andere kant ook frictie krijgt op een manier zoals het niet behoort.
Natuurlijk kan er wel teveel toespoor zijn of er kan zelfs uitspoor zijn maar de sporing was meen ik goed afgesteld.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Van de maand moet toch nog het stuurhuis en de SBpomp vervangen worden, denk dat ik met het uitlijnen dan even wacht tot na deze actie. Hopen dat het niet te hard slijt in die tijd, zal het even goed in de gaten houden.
Toch vind ik het raar als het camber verkeerd zou staan, dat was namelijk goed voordat de draagarmen vervangen zijn. De kans lijkt me klein dat een nieuw geleverde draagarm "verkeerd" zou zijn.
Wat ik me nog bedacht, een fusee kan toch maar op 1 manier gemonteerd zijn? Die kan toch niet "per ongeluk" een halve slag gedraaid gemonteerd worden en dat daarom het wiel teveel naar binnen staat?
Eigenlijk wel leuk, zulke puzzeltjes...
groeten, Chris
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zijn er nog onderdelen die je niet vervangen hebt, of ben je van plan om hem helemaal nieuw te maken?Chris B schreef : Van de maand moet toch nog het stuurhuis en de SBpomp
- V700 register
- Nieuw lid
-
dan zal die sleet wel van daar voor dateren...
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Geloof dat de koets nog wel origineel is
@K2, banden waren recht afgesleten toen de draagarmen vernieuwd zijn. Bewust op gelet om snel te kunnen zien of de boel nog wel recht is.
Komende maandag heb ik een afspraak bij Bosscha om te onderzoeken wat er aan de hand is.
grtz Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet ik een retorische vraag met een retorische vraag beantwoorden? Maargoed, misschien moet sporing wielvlucht heten, maar je kunt in elk geval aan twee kanten de stand van het wiel afstellen. Maar volgens mij stel je bij "onze" auto's toch echt de sporing af.wp001 schreef :
Klopt deze redenatie wel?Michael Oud schreef : Sporing kun je aan twee kanten afstellen, er kan dus aan twee kanten iets fout zijn. En ook aan maar 1 kant.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-