Uitlaat defect! Vervangen voor RVS ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 22:08 #1333959 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -
Die opmerking was waarschijnlijk richting mij. Ben wel benieuwd wat er stond, dus je mag het gerust per pb sturen.Ik heb zelf ook niks met die 'golf' uitlaatjes hoor. Maar na de verhalen wat ik gehoord heb vond ik het gewoon reuze meevallen. Met meedraaide fan hoorde je achter de uitlaat niet eens, enkel de fan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2011 21:00 #1334525 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic origineel
Vanmiddag bij Timen in Vaassen geweest, heb toch gekozen voor een orginele Volvo uitlaat omdat ik geen extra geluid wil. Timen heeft deze er even onder gemonteerd.
Zijn pro actieve houding bracht ook nog speling op het wiellager rechts voor aan het licht, dit heeft ie ook direct maar even verholpen!
Binnenkort nog maar eens terug naar Timen voor;
- kleppenstellen- koppeling + drukgroep- waterpomp + thermostaat

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2011 18:11 #1335907 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lol

Leandres schreef : Wat je zegt! Daarom heb ik een motor, sneller dan elke Volvo hier op het forum.

Ik rijd elke dag 100km woon/werkverkeer en dan vind ik het heerlijk ff radio te luisteren en dat moet zonder uitlaat lawaai.
Ik hoop nog wat ervaringen te lezen van forumleden die een Simons uitlaat set onder hun auto hebben en hoe dit qua geluid en duurzaamheid is. Ik wil deze week de set gaan bestellen aangezien de huidige achterdemper er inmiddels onderweg gedonderd is...

Je mag gerust je R6 eens naast mn 740 zetten. Lijkt me leuk :)

Moderators: Jerry Stam