Uitlaat defect! Vervangen voor RVS ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2011 17:34 #1333805 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Simons is toch geen RVS dat
Simons is toch geen RVS dat is edelstaal, roest gewoon door hoor, ik heb er hier 1 van een Omega liggen, gewoon verrot, daar heeft ie dan wel 5 jaar over gedaan, maar mijn originele Volvo PBS uitlaat zit er ook al 5 jaar onder en is lekker stil.

Plus dat een originele goedkoper is als een Simons, als je wilt dat ie glimt, breng je de achterste bocht toch naar de verchromer, heeft niemand en ziet er hardstikke chic uit.

groeten, Co.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2011 18:59 #1333809 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 soorten

nvliet schreef : Simons is toch geen RVS dat is edelstaal, roest gewoon door hoor, ik heb er hier 1 van een Omega liggen, gewoon verrot, daar heeft ie dan wel 5 jaar over gedaan, maar mijn originele Volvo PBS uitlaat zit er ook al 5 jaar onder en is lekker stil.
Plus dat een originele goedkoper is als een Simons, als je wilt dat ie glimt, breng je de achterste bocht toch naar de verchromer, heeft niemand en ziet er hardstikke chic uit.
groeten, Co.

Er zijn twee soorten bij Simons. De aluquality n de edelstaal. Die alu zal waarschijnlijk snel weg zijn. Maar die Edelstalen (die ik heb) ziet er nog steeds perfect uit.
En een Originele bij de Volvodealer is zeker niet goedkoper. Wellicht dat je nog ergens er een kunt kopen. maar die kostte in 2003 al 400 euro. De mijne  heb ik gekocht voor minder dan 300.
Plus die lelijke (maar wel functionele) bocht is weg .

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2011 19:21 #1333811 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gealumiseerd staal en RVS
Ik constateer inderdaad ook dat er klaarblijkelijk 2 verschillende kwaliteiten worden geleverd. De kwaliteit wat je hoofdzakelijk tegenkomt op de diverse webshops is: Gealumiseerd staal +/- 300 euro voor een setje.
Jeroen, heb jij ook ergens een link/contact waar een RVS versie te kopen? Ik heb eigenlijk geen zin om over 2/3 jaar weer aan de gang te gaan met de uitlaat.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2011 21:45 #1333831 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic overdrijven
MODBREAKOngepaste opmerking verwijderdEND MODBREAK Jeroen,je overdrijft het behoorlijk!!!
Over smaak valt te twisten

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2011 23:12 #1333844 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Oebs...
Mijn opmerking is ook weg..............

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2011 23:50 #1333850 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beurt

Leandres schreef : Jeroen, heb jij ook ergens een link/contact waar een RVS versie te kopen? Ik heb eigenlijk geen zin om over 2/3 jaar weer aan de gang te gaan met de uitlaat.

Even voor mijn beurt sprekend, ik heb de mijne bij Wytze vandaan, mail hem eens, of ie ze nog kan leveren en wat ie ervoor vraagt.Ik vond de mijne voor net over de 300 euro wel meevallen, namelijk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 08:32 #1333868 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welke beugel?

Fred 740 schreef : De laatste demper (dus die waar het s bochtje onder de bumper aanzit)heeft bij de oudere Volvo 's een andere ophanging dan de uitlaten die op de foto's staan , in ieder geval wel bij mijn '86 740 sedan ook met b230k.
Hiervoor moet je  dus waarschijnlijk nog een aanpassing voor kopen/maken
En zo te zien is die van jouw een '85 .

Weet jij zo welke beugel wel past op de Simons demper? Is er een model/bouwjaar Volvo waarvan ik de beugel via een sloper of forumlid kan kopen? En kan deze beugel dan gemakkelijk op de auto geschroefd worden?

• Peter Kagenaar
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 10:10 #1333876 door Peter Kagenaar
Beantwoord door Peter Kagenaar in topic Pfffffff....
..... wat een antwoorden/opmerkingen en hulpjes. Gelukkig ziet het er onder mijn 940 nog okidoki uit. Maar het verchromen van de eindpijp is een "vet" idee. Dus wanneer ik me verveel en een overvloed aan eurootjes in de portemonnee heb, dan wordt er ge-"blingt".
In het ergste geval: dondert de hele boel eronderuit...... dan weet ik dat een Simons-bling eronder kan zetten.
Thanx, Marleen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 12:07 #1333888 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wytze
Ik heb mijn Simons inderdaad ook bij Wytze gekocht.
Ik zie alleen voor de 740 zonder turbo geen top quality meer staan, alleen de Alu kwaliteit. Dat is een andere kwaliteit dan ik heb. Ik weet niet of je dat wil hebben.
het contact verder in NL wat ik vond :
<a href=" www.gkb-import.nl/ "> www.gkb-import.nl/
@scaniar164 Ik geef slechts het verhaal door wat ik gehoord heb bij de 850R meeting over Ferrita  Dat is niet leuk om te horen, maar zo wordt het door anderen ook beleefd.
Is dat overdreven? ik weet het niet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 12:27 #1333892 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en
en zo krijgen we het gezwam over pasvorm weer de wereld in met "ik heb een verhaal gehoord" .

Moderators: Jerry Stam