werkplaatstarief Volvo dealer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2011 13:43 #1312970
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oudere Volvo's terughalen?
Een paar jaar geleden kreeg ik een brief van Volvo dat ik niet langer dat imago-blaadje (en die advantage kaart) van ze in de bus zou krijgen, tenzij ik mijn 940 bij een officiële dealer in onderhoud zou doen. Ik heb me daar toen wel aan gestoord, alsof ik wat Volvo Beesd betreft afgeschreven zou zijn als mogelijke klant. Hoezo, stinkt mijn geld of zoiets? Of zien ze mij als zo'n looser met een oude olieboot die toch nooit in staat zal zijn om een Volvo van minder dan 3 jaar oud te kopen? Heel dom, ze geven miljoenen uit aan allerlei reclame activiteiten, maar dit laten ze liggen.
Staat haaks op de wens om ook de oudere Volvo weer in de werkplaats te willen hebben, maar zal wel te maken hebben met langere onderhoudstermijnen, teruglopend werkplaatsbezoek en slechte autoverkopen van de laatste tijd.We zullen zien of het alleen maar opportunistisch geklets van de directeur was....
Rob
Staat haaks op de wens om ook de oudere Volvo weer in de werkplaats te willen hebben, maar zal wel te maken hebben met langere onderhoudstermijnen, teruglopend werkplaatsbezoek en slechte autoverkopen van de laatste tijd.We zullen zien of het alleen maar opportunistisch geklets van de directeur was....
Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2011 01:28 #1313029
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dealer = meer betalen = voordeeltjes
Hallo Rob
Wie z'n auto bij de dealer laat onderhouden, betaalt daar waarschijnlijk meer dan elders. Eén van de voordelen van "onderhoud bij de dealer" is dat je het blaadje en pasje gratis krijgt. Omdat je daar toch al voor betaald hebt. Hetzelfde geldt voor de pechhulp die je via de importeur krijgt.
groetjes
Mathy
Wie z'n auto bij de dealer laat onderhouden, betaalt daar waarschijnlijk meer dan elders. Eén van de voordelen van "onderhoud bij de dealer" is dat je het blaadje en pasje gratis krijgt. Omdat je daar toch al voor betaald hebt. Hetzelfde geldt voor de pechhulp die je via de importeur krijgt.
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2011 01:42 #1313030
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic pechvogel
Inderdaad Mathy, zo kun je het ook bekijken. Aangezien ik in alle opzichten al een "pechvogel" ben...
, kan die pechhulp me ook niet meer redden...
.
Vandaar dat ik tot volle tevredenheid al 40 jaar lid van de A.N.W.B. ben, en daarbij ook nog reuze goede contacten heb met mede "baksteen kenners" m.n. op het technisch vlak. (wat bij mij ontbreekt). Samenvattend: "een tevreden mensch".
Vandaar dat ik tot volle tevredenheid al 40 jaar lid van de A.N.W.B. ben, en daarbij ook nog reuze goede contacten heb met mede "baksteen kenners" m.n. op het technisch vlak. (wat bij mij ontbreekt). Samenvattend: "een tevreden mensch".
Moderators: Jerry Stam