werkplaatstarief Volvo dealer
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voorbeeld: Koppakking en koppeling vervangen €950 all in.
Schijven en blokken voor vervangen €140
Dus loon + materiaal
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Klopt, en daar ben ik heel tevreden mee!JohnPlayerSpecial schreef : Volgens mij bedoel je Sweden-Parts, waar Frank vol enthousiasme en werkdrift aan je Volvo zit.
Inderdaad een prima adres. Gelegen aan de doorgaande weg van De Meern naar Montfoort, direct naast/ achter Nissandealer Miltenburg.
Groet, JPS
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vind het voor een 960 echt meevallen. Ben benieuwd of dit in de praktijk ook klopt.
Groet, JPS
- V700 register
- Nieuw lid
-
Valt me op zich inderdaad niet tegen, maar dit zijn de vaste prijzen voor alleen de beurten. Vervangen van onderdelen, wat je bij auto's van deze leeftijd natuurlijk bijna altijd wel hebt, zit er niet bij en dan gaat de meter lopen.
Beetje slordig dat ze stellen dat de interval voor het vervangen van distributieriem 120.000 km / 8 jaar is, i.p.v. 75.000 / 5 jaar (bij een 940, de 6 cilinder weet ik zo niet). En 4 cilinder zonder turbo is in de jaren van het overzicht helemaal niet geleverd. Hmmm.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
We zullen zien of dit scenario waarheid wordt. Ik hoop het van harte. Tenslotte zijn Volvo's niet voor niets degelijke auto's. Maar dan moet je ze wel aan de praat kunnen houden v.w.b. technische kennis en beschikbaarheid van onderdelen. Ik geef ze het voordeel van de twijfel en gelukkig zijn er nog genoeg goede dealers die het als een uitdaging zien om onze bakstenen piekfijn in orde te houden.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind €95 per uur wel erg prijzig; ga maar na wat er verdiend wordt als er vijf bruggen vol staan en onderdelen 3x over de kop gaan op de factuur...
Ik ga zelf naar een universele garage hier om de hoek; rekenen ook €70 p/u maar voor onderdelen en banden betaal je daar gewoon een nette prijs.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-