Electronisch Dashboard, graag zoveel mogelijk input. Zie ook dagboekpagina

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-01-2011 22:52 #1299949 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Display

msjamas schreef : De Pic en de programmer heb ik nou juist overgeslagen, voor mezelf zou ik het zeker wel doen, doch het leuke is dat ik voor de liefhebber alles op "dokter Blan muiderkring" niveau probeer te doen, blijkt veel animo voor te zijn, en jawel.... jij komt al met een prachtig 4 regelig schermpje en een ontwerpje, zo groeit er wat, en laat allen die hier iets mee willen er wat van meepakken.  Mooiste is m.i. een scherm die de helft van de dash- behuizing pakt, en daar in geprogrammeerd alle motordata, andere helft een scherm op video niveau met uitlezing van mijn smartphone, met Route 66 geintegreerd. En er zit al een mini MAC vast in de auto, KPN dongel met usb verleng achter de spiegel, misschien die ook op het 2e scherm.

Zou je dan niet gewoon je hele bak vullen met display waar je alles op kan tonen en in stellen een lcd,tft,of zelfs plasma en dan een soort pc erachter zetten die alles omcijfert wat de ecu enzo allemaal zeggen die dan weer simpel te bedienen is door middel van zo,n fancy moderne ronde knop, is maar een idee hoor want dat zou mij wel wat lijken en ook waar je je nav op kunt laten zien heb je die ellende ook niet meer aan je raam hangen.
is maar een idee he haha, wel heel interessant om te lezen allemaal alleen al die elektronica is voor mij een beetje acra ca dabra hahahahaha.

Groeten Tom,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-01-2011 23:03 #1299951 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schermpjes
Uiteindelijk zal je nog verbaasd staan kijken, kwestie van tijd.........

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2011 23:47 #1300308 door V700 register

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2011 18:09 #1300501 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zeker inspiratie voor het
zeker inspiratie voor het nieuw te bouwen dashb, toch mis ik de foto van de baksteen in de tellerbak

Moderators: Jerry Stam