Electronisch Dashboard, graag zoveel mogelijk input. Zie ook dagboekpagina
- Boris Duijndam (GAST)
-
- Nieuw lid
-
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb ooit, een jaar of heel veel geleden een wasmachine gedumpt, met achterhouden van de motor en de twee drukschakelaars.Deze reageren al bij hele lichte druk, twee traps.Als je zoiets hebt, kun je dat ding laten schakelen bij een bepaalde druk, aangezien je toch enkel wil weten of ie aan gaat, niet heoveel ie meeduwt, toch?msjamas schreef : Maaaaaaar begin van dit draadje, hoe krijg ik een signaaltje naar binnen zodat ik bij mijn 2.4 TDIC binnenkan zien of de turbo "bij" komt ?????
Ik heb ergens een link naar een regelbare variant, gwoon automotivespul, ik zal hem even voor je opzoeken.
26 mm hoog, is wel fors, niet?
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Uhh gewoon een vacuumslag of is dat te simpel gedacht..Wil je het in de vorm van een lampje(in that case, no idea).msjamas schreef : Maaaaaaar begin van dit draadje, hoe krijg ik een signaaltje naar binnen zodat ik bij mijn 2.4 TDIC binnenkan zien of de turbo "bij" komt ?????
Ziet er gelikt uit moet ik zeggen. Ben zelf ook al lang op zoek naar een klein digitaal voltmetertje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Cheers,
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het liefst ik wat op druk / onderdruk een spanninkje afgeeft, kan ik zelf kiezen of ik ledbar of digitaal meterje ga gebruiken.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
In het spuitstuk krijg ik wel een gaatje geboord en getapt, maar welke sensor zou ik moeten hebben, liefst het type, dan kan ik de specs nazoeken of deze meet t.o.v. aarde, of deze de meter via eigen weerstand naar aarde trekt, of dat deze 2-draads is uitgevoerd, of meer van dit getrut.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gevonden, deze was het, sender unit voor electronic boost controllers, geeft een variabele spanning af, alnaar gelang de druk, ik had hem icm een electronische meter. Je kunt dan een grenswaarde gebruiken, voor signaal (evt overdruk) of een LED-bar, met een rood stuk er in of zo.<div><a href=" www.rspec.co.uk/index.php?main_page=prod...&products_id=484 " target="_blank">Baseman schreef : Ik heb ergens een link naar een regelbare variant, gwoon automotivespul, ik zal hem even voor je opzoeken.