16v heeft het wat moeilijk..Verstopte KAT?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De B234F heeft twee O-ringen. Een kleine met een diameter van ongeveer een centimeter en een grote met een diameter van ongeveer 4,5 centimeter. Ik heb ze hier ook liggen om in te bouwen. Helaas kwam ik er te laat achter dat "de aluminium schijf achter de verdelerkap" eraf moet om ze te vervangen en je de verdelerkap op die "schijf" kunt laten zitten.
groetjes
Mathy
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Hij houd afentoe nog steeds FLINK in.
En vandaag bij een tankstation, nadat ik getankt had, wou die niet meer aanslaan..
Startmotor draaide vrolijk in de rondte, en alle kertmis lampies deden het.
Maar aanslaan..ho maar..
Maar even weggeduwd, en maar proberen, uiteindelijk deed ie het ineens weer!
En deed alsof er nooit iets gebeurd was.
Thuis, uit gezet, en weer gestart...meteen sloeg die weer aan.
Vind dit wel erg vreemd...en het is natuurlijk niet de bedoeling telkens ergens stil te komen te staan.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het af en toe flink inhouden werd veroorzaakt door een Beru eindtrap, die ook mijn toerenteller liet dansen ( moet een bosch zijn ) Bosch geplaatst probleem opgelost
Het af en toe (2 x in het jaar ) niet willen starten werd veroorzaak door een falende computer ( degene boven de rem) aantrekken en na 3 meter liep ie weer. computer vervangen probleem opgelost
En vorige week startte Amerigo niet wegens een slecht massakontakt dat op het binnenscherm rechts zit ( geen idee waar dat kabeltje vandaan komt)

Groeten en succes met de speurtocht! Rudiger
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Dank, Zo'n computer boven het pedaal heb ik gelukkig nog liggen, eens kijken of het dezelfde is.rudiger schreef : Het af en toe flink inhouden werd veroorzaakt door een Beru eindtrap, die ook mijn toerenteller liet dansen ( moet een bosch zijn ) Bosch geplaatst probleem opgelost
Het af en toe (2 x in het jaar ) niet willen starten werd veroorzaak door een falende computer ( degene boven de rem) aantrekken en na 3 meter liep ie weer. computer vervangen probleem opgelost
En vorige week startte Amerigo niet wegens een slecht massakontakt dat op het binnenscherm rechts zit ( geen idee waar dat kabeltje vandaan komt)
Groeten en succes met de speurtocht! Rudiger
Mijn toerenteller doet het voor de rest keurig, schokt, stottert en danst absoluut niet.
Zat zelf ook nog te denken aan de brandstofpomp, normaal hoor je die pruttelen bij het op contact zetten, maar bij het tankstation hoorde ik helemaal niets.Als die slecht functioneert kan die denk ik ook het inhouden veroorzaken> te weinig benzine bij de motor.
Zal er eens naar kijken,ook de massa punten.
Groeten,Gerben</div>
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik zie het er zo snel niet tussen staan in dit draadje, maar heb je je brandstofrelais al doorgesoldeerd?
groetjes
Mathy
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Zal hem er eens uitplukken.
Dank.
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">KloptJan-Geert schreef : hij reed nog wel toen ik je tegenkwam
Dat was een half uur na de tankstop, heb toen ff aan van alles en nog wat geknungeld, en een rondje gereden.[waar je mij tegenkwam was 500meter van me huis]
Toen leek alles het weer normaal te doen.
Heb vandaag ook het brandstof relais eruit getrokken, en getest, werkt nog perfect.
Geen scheuren in de banen etc..voor de zekerheid maar wat overgesoldeerd.
Maar werkte perfect.
Misschien toch een niet lekkere pomp. [of een verstopt filter]
Groeten,Gerben
</div>