OPGELOST Schakelrelais Gas/Benzine
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Echt niet, kost hetzelfde als een nieuwe, die je hierboven noemt (op voorwaarde dat de installatie omkeurbaar is)Bel ze maar eens, Lean Mesman.Dat de oude LPE stuk is, zal ze denk ik worst zijn, ze leveren ze toch in bij Vialle.Chilm schreef : Ik heb G2 op kenteken Bas, en om nu meteen een nieuwe G# te kopen en om te laten keuren kost me nu net even te veel. Ik ga dus voor een gebruikte G2, maar thnx voor de input ouwe rommelaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Euhm, ja, maar dat is niet geheel volgens de regels, Henk.henk 940LPT schreef : Volgens mij kun je bij G3 op kenteken of bij G2 (wat je G2 wilt houden) in beide gevallen wel een gebruikte G2 computer van MP halen. Zou niet weten hoe het bij een APK aan het licht zou moeten komen dat je een G2 computer hebt maar G3 op kenteken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
In oktober 2008 betaalde ik bij Mesman in Son Euro.: 485 incl BTW, voor een G3 computer te plaatsen en
het in orde maken van de papieren.
Scheelt elke 3 maanden Euro.: 100, in de wegenbelasting.
Bel Peter van Mesman maar even, nu de benzineprijs weer wat gezakt is, is er geen Topdrukte meer.

Groet Mart 940 Estate 1998, lpi, LPG g3.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het bedrag welke het scheelt verschilt per provincie Mart, in mijn provincie scheelt het dus maar Euro 25 o.i.d. (oplichters). Dan is een uitgave qua afschrijving van 485,= Euro natuurlijk wat minder interessant. Mede het "gedoe" naar Son vice versa etc. Je begrijpt... als ik voor een leuke prijs aan een G2 kan komen vind ik het wel prima eigenlijk. Trouwens G2, G3 het is maar een naampje, ik heb me laten vertellen dat het puur politiek is het verschil, en niet fysiek. Ik kan me dus de ondeugende geste van Henk best voorstellen. Leve de burgerlijke ongehoorzaamheid hoor Henk ;bMart schreef : In oktober 2008 betaalde ik bij Mesman in Son Euro.: 485 incl BTW, voor een G3 computer te plaatsen en
het in orde maken van de papieren.
Scheelt elke 3 maanden Euro.: 100, in de wegenbelasting.
Bel Peter van Mesman maar even, nu de benzineprijs weer wat gezakt is, is er geen Topdrukte meer.
Groet Mart 940 Estate 1998, lpi, LPG g3.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Scheelt in Friesland toch vrolijk 392 euri per jaar, in wat voor vreemde provincie (qua mrb / opcenten dan) woon jij ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
gebruik even <a href="/node/27137">DIT</a> draadje voor de discussie anders wordt het zo off topic en dubbel allemaal.Thnx man...
- V700 register
- Nieuw lid
-