OPGELOST Schakelrelais Gas/Benzine
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga hem dus morgen bellen want heb wederom geen enkele breuk o.i.d. kunnen ontdekken.Heb halve dashboard gesloopt en schakelaar er uit gehaald, helemaal gevolgt tot aan het relais en niets mis mee.
Er is dus iets compleet fout met de gasinstallatie (electra), morgen dus Timen bellen.Ik houd jullie op de hoogte.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Raar systeem dan, hoor. De knop GPL-LPG op je dashboard, daar zit maar een halve meter snoer aan, geen relais, of sla je die stekker gemakshalve over in de tekst, kan ook.Chilm schreef : Heb halve dashboard gesloopt en schakelaar er uit gehaald, helemaal gevolgt tot aan het relais en niets mis mee.
Ik heb trouwens 5 zekeringen voor de gasinstallatie., alle 5 bij de accu in de buurt. (ook raar, omdat iedereen zegt, er 4 te hebben.)
Ik bedenk me net, dat ik je nog een schema schuldig ben, niet?
- V700 register
- Nieuw lid
-
** Ik sla i.d.d. de stekker gemakshalve over BasBaseman schreef :
Raar systeem dan, hoor. De knop GPL-LPG op je dashboard, daar zit maar een halve meter snoer aan, geen relais, of sla je die stekker gemakshalve over in de tekst, kan ook.Chilm schreef : Heb halve dashboard gesloopt en schakelaar er uit gehaald, helemaal gevolgt tot aan het relais en niets mis mee.
** Bij mij ook, 4 netjes naast elkaar en 1 "zwevende".Baseman schreef : Ik heb trouwens 5 zekeringen voor de gasinstallatie., alle 5 bij de accu in de buurt. (ook raar, omdat iedereen zegt, er 4 te hebben.)
** Mmmmm.. ja klopt ;bBaseman schreef : Ik bedenk me net, dat ik je nog een schema schuldig ben, niet?