cruise control installeren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lennert
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 Mathy schreef : Hallo Bas
Ik heb de rekening er even bij gepakt. 34,01 euro excl. BTW. Voor de handgeschakelde bak komt er dan nog een kabeltje bij, als ik het goed zie kostte dat 5,63 euro excl. BTW. groetjes
Mathy
Hoi Mathy,

als jij de rekening hebt dan heb je waarschijnlijk ook wel de bestelnummers voor de handgeschakelde B234F?

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat maakt in geval van de kabelboom, geen zzz uit.Een CC is een op zichzlef staand systeem, enkel de gasrol en balg zitten anders vast. (met dan natuurlijk wel een aparte beugel)Miquelangelo1969 schreef : als jij de rekening hebt dan heb je waarschijnlijk ook wel de bestelnummers voor de handgeschakelde B234F?
- V700 register
- Nieuw lid
-
grtz
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het past zelfs op een bromfiets.zeyst78 schreef : Ppast een 740 cc uit wagen met B230f zonder meer op een 940 ('92) met b200f?
Als je 12 volt voeding hebt, een snelheidspuls en de rest van een werkende set, werkt het op alle modellen.Let er wel op dat de hendel mogelijk anders is, maar voor de rest moet het gewoon kunnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was dat de vraag?Werkt het, was volgens mij de vraag en ja, dat doet het.Inderdaad, zal er vast de beugel niet passen ,maar hey, ik heb die beugel nooit gehad en bij mij werkte die prima met een karwei-stoelhoek.Volgens mij had forumuser daalderop een 2.0 turbo, met inderdaad een andere beugel, maar ja, dat was dus een B200xThenk 940LPT schreef : Is het inlaatspruitstuk van de 2 liter niet anders waardoor de gasrol en/of vacuumbalg niet goed gemonteerd kunnen worden ?
Gaat maar om het nut hè......niet zo kieskeurig.....
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
gr jg