tellerunit (lijkt opgelost)
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar als je geen geluiden van je wagen hoort afkomen, zou ik mij niet druk maken om de CV.
pas als je je auto op slot hebt gedaan, en je blijft een poosje erbij staan. waarna je dan de cv vergrendeling hoort werken (kraken/kreunen) dan zou ik hem eraf halen.
mocht je het zekere voor het onzekere nemen. de relé zit bij de zekeringenkast. als ik het goed heb 'naast' de knipperlicht/tevens gordel relé...
en zoals eerder werd vermeld door een mede forummer. (weet nu niet of ik het goed vertel)zekeringen per 4 eruit halen. als de accu bij de betreffende groep niet meer leeg loopt. weet je ongeveer waar je moet zoeken.
laat het in ieder geval weten waaraan het lag mocht je de probleem gevonden hebben....
succes kerel met het patientje
bas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Zo even uit mijn blote bolletje is dit een relais verwijderen uit de relaistray achter de asbak.mvoeten schreef : de accu is goed
laadt keurig op, tot op heden geen enkel probleem mee gehad.
de centrale portiervergrendeling....hoe zet ik die dan uit?
om maar even te testen....
Als het dezelfde printplaat is, heb je dus een 75 ltr tank. Was het niet eenvoudiger geweest om eens op zoek te gaan naar een andere brandstofmeter ? Hier hoeft het trouwens niet aan te liggen, kan ook de vlotter zijn die in de tank ligt, of deed de meter het nu wel ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
de temp meter slaat nog steeds uit als ik het contact omdraai. voor de rest doet niets het meer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dus mogelijk ergens kortsluiting veroorzaakt?
bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
de printplaats is ook niet los geweest van de behuizing. de klokken zijn overgezet. daarna nog 125 km gereden. rustig gaan slapen. maar vandaag deed hij niets meer. alleen de temp meter blijft uitslaan en dat kan eigenlijk niet na een nacht stilstaan.
zou het kunnen dat als ik de temperatuurklok eruit haal dat de accu niet meer leeggetrokken wordt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jacques
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
tot gisteren sloeg de temp meter niet uit omdat er spanning op kwam te staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
In dat geval heb je er een verkeerde klokkenwinkel inzitten. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Bij het tanken sloeg de meter naar leeg ipv naar vol ! Je kunt dan wel blijven zoeken, maar dan moet je eerst zorgen dat er de juiste tellerbak inzit.