Opnieuw: Natte mat Bestuurderszijde

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-02-2010 21:17 #1264367 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja precies Henk dat bedoel
Ja precies Henk dat bedoel ik.
Kan het lek dus niet zijn?Het ziet er niet fraai uit vind ik.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2010 06:55 #1264404 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee
Nee, het ontbreken van die lipjes zal niet de root-cause zijn. Anders zou ik 2 mensen met natte voeten in de auto hebben. Als daar wel wat langs binnenkomt moet ergens anders iets mis zitten. Tuinslang had je al geprobeerd ? Alles uit de auto (qua tapijten), iemand in de auto gluren en iemand buiten de auto met de tuinslang gericht op bepaalde plekken laten spuiten ? Meestal zie je dan wel waar het vandaan komt. Hou de temperatuur wel even in de gaten, in deze tijd van het jaar :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2010 21:46 #1264497 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic IK vermoed toch wel dat het
IK vermoed toch wel dat het met het ontbreken van die lipjes te maken heeft.Precies recht daaronder zie ik druppels aan de binnenkant langs een kabelboom naar beneden komen.Zijn die dingen nog te bestellen, weet iemand dat?

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2010 22:18 #1264508 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Ruit goed gekit ?

William schreef : IK vermoed toch wel dat het met het ontbreken van die lipjes te maken heeft.Precies recht daaronder zie ik druppels aan de binnenkant langs een kabelboom naar beneden komen.Zijn die dingen nog te bestellen, weet iemand dat?

Ik heb bij allebei de Volvo's de voorruit laten vervangen, bij de laatste zelfs 2x. De eerste keer kwam de ruit vrij snel los, op sommige plaatsen zat er bijna geen kit tussen.
In <a href="/node/10681" target="_blank">dit draadje</a> kom je wat foto's tegen
Willem V. - Lidnr 583 - In between Volvo's - Nu een lease Priepmus<strike>945 16V GLE 1991 - Petrol Green Metallic945 D24TIC 1995 - Silversand Metallic</strike><a href="http://willem_v.mijnalbums.nl/">Mijn foto's

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2010 22:27 #1264513 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rubber mof

William schreef : Precies recht daaronder zie ik druppels aan de binnenkant langs een kabelboom naar beneden komen. Zijn die dingen nog te bestellen, weet iemand dat?

Die mof waar die kabelboom door het schutbord naar binnen komt had je al gecontroleerd, geen open gaatje, scheuren etc ?Lipjes zijn nog te bestellen, kijk even in het draadje waar ik naar toe gelinkt voor de foto's. Volgens mij worden daar ook de prijs en bestelnummers genoemd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2010 15:01 #1264521 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ga morgen gelijk even
Ik ga morgen gelijk even naar de Carglass.Ik denk echt dat het te maken heeft met de rubbers (rondom) de ruit en/of een niet meer goed sluitende ruit.Dus misscchien rubbers bestellen, gratis voorruit en klaar .Maar hoe gaat dat dan, gaat Carglass die nieuwe rubbers ook monteren dan.Dus dan kom ik met nieuwe rubbers bij Carglass en zij monteren dit met de nieuwe ruit.....?? Zou fantastisch zijn.
Henk, nee de mof is het niet die is volledig droog en heb ik al afgekit.Overigens heb ik hier wel van dat isolatiemateriaal weg moeten snijden, is dat nog ergens te krijgen?
&#160;
UPDATE:
Bij de mensen van Carglass geweest en........ja hoor ruit lekkage precies onder aan de A-stijl op de plek van het beruchte rubbertje/lipje dat ontbreekt.Vandaar ook dat ik dacht dat het daar mee te maken had maar de man van Carglass bevestigde wat hier ook geschreven wordt; het ligt niet aan de rubbers rondom de ruit.Die zijn enkel voor de sier.De ruit had dus een lek, is dicht gekit en nu even afwachten dus.Denk wel dat ik van de zomer ofzo een nieuwe ruit ga claimen bij de verzekering.Nieuwe rubbers bestellen en alles is weer als nieuw. 

Moderators: Jerry Stam