Opnieuw: Natte mat Bestuurderszijde
- V700 register
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is de kap welke je ziet als je onder het dashbord het kunsstof schutbord weghaalt.Je ziet dan links tegen de zijkant aan een vierkante kap zitten van 15 bij 12 cm ongeveer.Die lekte bij mij en heb ik afgekit, geen probleem meer tot.........
ik heb weer lekkage maar het is niet de kap die is waterdicht, heb ik gecheckt.Het water sijpelt nu precies onder de A-stijl naar binnen.Ik heb de rubber hoes bekeken die de motorkapkabel afdicht maar die is wel nat maar lijkt nog goed te zijn.Ik heb het idee dat het onder de parafan ergens lekt.En dat het water precies bij de scheiding van de voorruit en de zijkant, die kier/opening die daar zit, dat het daar naar binnen loopt.Het lijkt me dat ik de parafan moet verwijderen om erachter te komen waar het zit.
Weet iemand of het moelijk is die parafan te verwijderen?

- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
De mijn lekte bij het rubbertje dat onder de ruitenmwissermotor zit. Vooral als de auto een beetje schuin geparkeerd stond.
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Mijn auto stond schuin naar voren (voorkant dus lager dan de achterkant) toen de lekkage bij dat rubbertje van de ruitenwissermotor (onder de paravent) optrad.
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Motorkap hoeft er niet af, niet los van de scharnieren in ieder geval. Kan ik uit eigen ervaring vertellen. Paravent losmaken en dan is het een beetje zoeken naar de juiste stand van de kap om de paravent ertussenuit te krijge. Ik zou dat zelf meer willen omschrijven als rustig proberen en goed kijken wat het meest handig is dan "lastig".henqui schreef : Misschien hoeft de motorkap er niet af maar dan wordt het wel lastig. Bovendien haal je hem er echt in een paar minuten af.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-