snelheid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn auto heeft een tellerafwijking die, net als bij alle andere auto`s, naar beneden is. Da`s onnauwkeurigheid 2.
Dus lijkt mij volledig waar.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hmm, ik had niet verwacht dat je zo'n grote afwijking zou hebben. My bad.EndlessQuest schreef : Of je nou wilt of niet, mijn Becker navigatie heeft een nauwkeurigheid met een afwijking van maximaal 10 meter, da`s onnauwkeurigheid 1 en ik zei al, beperkte onnauwkeurigheid.
Mijn auto heeft een tellerafwijking die, net als bij alle andere auto`s, naar beneden is. Da`s onnauwkeurigheid 2.
Dus lijkt mij volledig waar.....
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat is niet helemaal waar, die afwijking wordt door de amerikaanse defensie bepaald. De nauwkeurigheid kan tot op de centimeter zijn, maar ze kunnen het zo een kilometer maken indien ze dat nodig vinden. Vandaar dat er een europees systeem wordt gemaakt, Galileo!EndlessQuest schreef : Of je nou wilt of niet, mijn Becker navigatie heeft een nauwkeurigheid met een afwijking van maximaal 10 meter.....

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
De sebring die ik in Flordia reed gaf zo goed als de exacte snelheid aan (tov de GPS), schijnt dat veel amerikanen dat hebben. Iets met regelgeving blabla.
<a href=" www.autoweek.nl/vraagantwoord.php?id=732...ashboard%2FInterieur ">Hier staat uitgelegd welke regelgeving.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onder 15" velgen liggen namelijk(normaal gesproken)hogere banden dan onder 16" zodat je wielomtrek of hoogte exact gelijk blijft.
Het enige wat minimaal verschil uit kan maken dat zijn versleten of nieuwe banden, verder niks.
Mvg Ben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat voor Becker heb je trouwens? Een enkel DIN unit, of een eeuhm, tomtom zegmaar?EndlessQuest schreef : Ik heb liever een apparaat met een afwijking van (maximaal) 10 meter maar die mij nooit verkeerd stuurt, dan eentje die tot op de decimeter nauwkeurig mij de verkeerde kant op stuurt
Maar je het gelijk, genoeg topic vervuiling
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben er enorm tevreden over moet ik zeggen. Reageert echt snel en heeft mij in de afgelopen jaren amper verkeerd gestuurd. Enige onhebbelijkheid is dat ze me wel altijd verkeerd stuurt als ik op de A1 rijdt, amersfoort richting a`dam en dan als ik de a27 op zou moeten. Daar stuurt ze mij verkeerd door de A1 aan te houden
Maar goed, dat overkomt mij maar een keer natuurlijk.