Nivomaten: Is dit normaal?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2007 13:06 #1167790
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Luxe
Deze reactie is door de moderator verplaatst naar <a href="
www.volvo700vereniging.nl/?q=node/11885
">hier.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2007 16:38 #1168052
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ze zijn er
Hallo Volvisti
De niveaumatschokdempers zijn aangekomen. Helaas kan ik pas volgende week een afspraak maken om ze te laten inbouwen.
Groetjes
Mathy
De niveaumatschokdempers zijn aangekomen. Helaas kan ik pas volgende week een afspraak maken om ze te laten inbouwen.
Groetjes
Mathy
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2007 13:30 #1167952
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Mathy toch!
Een vierpuntsbrug, een half uurtje werk, en een doppenset volstaan om dat klusje zelf te doen! Zeker als je de onderste schokdemperbout de laatste keer fatsoenlijk hebt ingezet is het een eitje.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2007 14:10 #1167960
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kosten-baten rekening
Hallo Willem
Ik ken niemand hier in de buurt met een vierpuntsbrug die ik kan lenen. Ik heb geen flauw idee wat het kost om van zo'n ding te huren. En op een sleuteldag mag je geen spullen meenemen. Een tank benzine kost meer dan drie kwartier arbeidsloon, dus Marknesse is ook niet goedkoper.
Groetjes
Mathy
Ik ken niemand hier in de buurt met een vierpuntsbrug die ik kan lenen. Ik heb geen flauw idee wat het kost om van zo'n ding te huren. En op een sleuteldag mag je geen spullen meenemen. Een tank benzine kost meer dan drie kwartier arbeidsloon, dus Marknesse is ook niet goedkoper.
Groetjes
Mathy
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2007 14:12 #1167961
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Op de stoep...
Op de stoep moet het toch ook te doen zijn...? Een brug is makkelijker, maar ik doe eigenlijk alles op straat...
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2007 14:19 #1167963
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic kannook ja
Op straat met assteunen moet het ook kunnen. Bijkomend voordeel is dat je met een extra schaarkrikje de beste kans het die onderste schokdemperbout er gemakkelijk uit te tikken: ophanging drukloos maken is de truc.
Heb je geen assteunen: dan is de garagerekening een stuk voordeliger dan een nieuwe, niet-geplette Mathy, dus niet doen dan!
Heb je geen assteunen: dan is de garagerekening een stuk voordeliger dan een nieuwe, niet-geplette Mathy, dus niet doen dan!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2008 15:36 #1195131
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nivomaten uit de VS
Allen,
Vandaag een set nivomaten gekocht,nieuw in doos, BOGE,voor Euro 254,26 <u>Inclusief</u> verzendkosten.($ 392)
Komt alleen nog BTW bij het invoeren overheen,maar dat mag de pret niet drukken.
Tip op: Ebay.com, <u>niet</u> op Ebay.nl
Mvg Mischa
Vandaag een set nivomaten gekocht,nieuw in doos, BOGE,voor Euro 254,26 <u>Inclusief</u> verzendkosten.($ 392)

Komt alleen nog BTW bij het invoeren overheen,maar dat mag de pret niet drukken.
Tip op: Ebay.com, <u>niet</u> op Ebay.nl
Mvg Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2008 22:24 #1198207
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zitten ertussen :-)
Ik moest uiteindelijk 64,- bijbetalen aan BTW en invoerrechten,maar goed,in totaal dus 318,26 betaald daar komt dan nog 19,02 bij,voor de brughuur in de DHZ garage.
De oude nivomats die ik er vantussen haalde,die hadden geen enkel nummer oid ingeslagen,geheel merkloos? De nieuwe Boge nivomats geven een wereld van verschil,ik heb een paar weekjes hiervooral de voorzijde vernieuwd (rubbers & schokdempers van Wytze) en de geheel vernieuwde combinatie geeft een fijn rijgevoel,een wereld van verschil met de oude situatie. Lekker strak sturen,en (kan) met hoge snelheden bochten nemen,dat hoefde ik met het oude spul niet te proberen.
De meeste rubbers aan de achterzijde zien er nog goed uit,en het zijn er veel.Helaas zijn de grootste rubbers van de ophanging (scharnierpunt) wel dringend aan vervanging toe,morgen kijk ik in Vadis welk nummer deze hebben,dan kan ik eens kijken hoeveel werk dit is (en of ik dit zelf kan) ,en Wytze vragen wat deze kosten.
groet Mischa
PS: ik kreeg bij de Boge nivomats ook een 2-tal originele "einbauanleitung multigelenkachse" stuur maar een pb als je ze wilt hebben,anders gaat het bij het oud papier.
De oude nivomats die ik er vantussen haalde,die hadden geen enkel nummer oid ingeslagen,geheel merkloos? De nieuwe Boge nivomats geven een wereld van verschil,ik heb een paar weekjes hiervooral de voorzijde vernieuwd (rubbers & schokdempers van Wytze) en de geheel vernieuwde combinatie geeft een fijn rijgevoel,een wereld van verschil met de oude situatie. Lekker strak sturen,en (kan) met hoge snelheden bochten nemen,dat hoefde ik met het oude spul niet te proberen.
De meeste rubbers aan de achterzijde zien er nog goed uit,en het zijn er veel.Helaas zijn de grootste rubbers van de ophanging (scharnierpunt) wel dringend aan vervanging toe,morgen kijk ik in Vadis welk nummer deze hebben,dan kan ik eens kijken hoeveel werk dit is (en of ik dit zelf kan) ,en Wytze vragen wat deze kosten.
groet Mischa
PS: ik kreeg bij de Boge nivomats ook een 2-tal originele "einbauanleitung multigelenkachse" stuur maar een pb als je ze wilt hebben,anders gaat het bij het oud papier.
Moderators: Jerry Stam