coos nog eens onder de loep
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wil wel graag weten waarom hij niet aansloeg.
Hopelijk weet je volgende week het antwoord.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Waarschijnlijk wel?triton schreef : Heb inmiddels vonk en benzine genoeg na vervanging van de eindtrap maar aanslaan ho maar .Alles lijkt weer naar behoren te werken zonder doorlussen en /of omleidingen.
Ontsteking staat op tijd en in de juiste volgorde.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Timen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanmorgen had m'n collega als verrassing de anwb gebeld en die heeft alles gecheckt en schoongemaakt en uit gesloten en kwam tot de conclusie dat het de LMM of computer zou kunnen zijn .
Voor de rest was alles in orde volgens zijn visie,dus ik andere lmm gehaald en erop gezet en weer niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Computer was er wel maar ander nummer en 100 euri dus volgende week maar laten uitlezen en dan hopen op de oplossing en anders gaat hij weg , met flink verlies.
Want de Volvo lol is er voor mij een beetje af.
Sorry dat ik dit hier zeg , want ondanks al jullie adviezen waar ik veel aan heb gehad overigens , zit ik nog steeds met een volvo die al vier weken stilstaat en waar ik me vaag van kan herinneren dat hij lekker reed.
Andre
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Kun je de storingscodes zelf niet uitlezen?
Timen
- V700 register
- Nieuw lid
-
De computer die de sloop had was er 1 uit een 740 gl zonder turbo met het nummer 0280 000 554 en dit kwam niet overeen met die van mij.
Het nummer van Lmm was wel identiek,maar helaas zonder resultaat.
Andre
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Kun je de computer d.m.v. de knippercodes nog uitlezen?
Timen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je bovenstaande opmerking gelezen? En gechecked?Harry schreef : Zitten de bougiekabels niet verkeerd om ? Is me nl zelf overkomen nadat ik de halve ontsteking vervangen had .
Even hardop denken:Brandstofpomp loopt?Brandstof komt ook aan op de injectorrail?Bij auto op contact zetten, draait de pomp, en stopt hier na 3 sec mee?De injectors hoor je tikken, ten teken dat ze het doen?Trek voor de grap de kabel van de voorste bougie af en probeer te starten.(mochten ze verkeerd zitten, moet ie op deze manier toch starten, maar beter is natuurlijk ze eerst op volgorde te zetten)
Maak voor jezelf een lijstje met mogelijke oorzaken, begin bij het begin en loop het stap voor stap na.Coos reed volgens mij altijd prima, de vraag is dus wat er in de tijd tussen aankoop(proefrit) en moment van niet meer starten aan gedaan is, wat dit heeft veroorzaakt. Niets preventief vervangen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het enige wat ik volgens mij heb als mogelijkheid is een vierpolige stekker bovenop mijn injectoren!!??????????
Of heb ik het nu mis?
Knippercodes , heb ik wel draadjes over gelezen maar heb ik deze ook?
Ik zou het niet weten
Andre