Afstellen stalen schuifdak.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2007 10:07 #1159251 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Traag
Beste Volvovriend moderatoren,
Het is normaal niet zo dat ik enig computer handwerk schuw (alhoewel ik ben wel een beetje lui).
Helaas verkeer ik thans in een betreurenswaardige omstandigheid van een gecrashede computer en zie ik mij genoodzaakt te werken op iets dat nauwelijks meer betekent dan een typemachine.
Stel je voor dat mijn Leeuw van Vlaanderen ipv op 6 op slechts 3 cylinders zou rijden; het gaat wel, echter ideaal is het allerminst. Een toepassing in een 2e venster openen duurt tot volgende week woensdag of zo. Dit euvel gaat nog eens eens gepaard aan een gebrek aan werkelijk inzicht hoe ik nou handig om zou kunnen gaan met de editor in drupal.
Te Apeldoorn is een hoofdvestiging van de inner der vaderlandse belastingen gevestigd in een zeer hoge toren.Vannuit deze toren kan de inspecteur bij iedereen in Apeldoorn naar binnen kijken. Gaat men in de fout dat komt de morbide eenheid de trap op om je matras open te knippen. Een afdeling moderatoren is mij onbekend bij deze vestiging. U begrijpt hierdoor of heeft wellicht zelfs begrip voor het feit dat ik enige terughoudendheid betracht tav het betalen van vermeende spookfacturen.
Het schijnt zo te zijn dat de inspecteur coulant omgaat met betalingen in natura, zoals daar zijn; kopjens koffie, gevulde koeken en appeltaart, het fijne weet ik hier echter niet van.
Enfin, hoe dan ook, wanneer ik qua informatie technologie weer in okselfrisse conditie verkeer, zal ik eens een poging wagen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2007 11:03 #1159256 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Hemeldonderweder

achnaton schreef : Enfin, hoe dan ook, wanneer ik qua informatie technologie weer in okselfrisse conditie verkeer, zal ik eens een poging wagen.

Valentijn, gezien de deplorabele toestand van je computer ('De oude schicht'?) ben je deze maal verschoond van je taak. Ook wil ik een inval van wetshandhavers onder leiding van ambtenaar eerste klas Dorknoper niet op mijn geweten hebben.
Mischa's stukje is nu toegevoegd.
En een stukje appeltaart van Saartje gaat er altijd in!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2007 10:49 #1159413 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt!
Beste Eric,
Hartelijk dank voor de moeite!
Vandaag heeft mijn Saartje een koek monchou taart met kersen gemaakt, je bent natuurlijk van harte welkom mee te komen eten.
Mocht Apeldoorn te ver zijn dan hieronder enige wenken hoe een lekkere appeltaart te bereiden daar ik logistieke moeilijkheden voorzie en ook voedselveiligheidproblemen met de verzending van appeltaart per post.
Deeg van de firma Baukje of Koopmans oid.
Ons geheim voor een lekkere appeltaart is oa abrikozenjam. Eeen deel van de jam door het appelmengsel en een deel verwarmen om de appeltaart mee af te geleren. Natuurlijk ook bruine suiker en kaneel door het appelmengsel. Verder nog krenten of rozijnen, wel vooraf wellen (event. in drank).
Eet smakelijk

• ruben geerse
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2011 22:19 #1335958 door ruben geerse
Beantwoord door ruben geerse in topic schuifdak bj 1984
Hallo allemaal,

graag wil ik jullie erop wijzen dat het afstellen van mijn schuifdak (een 760 uit 1984) (helaas) anders gaat. Het schuifdak lijkt een voorloper op die in een latere bouwjaren geleverd is (getuige mijn zoektocht op de sloop).
Het meest vervelende van deze voorloper is wel dat je de stoffenbekleding niet naar achteren kunt bewegen na hem ontkoppeld te hebben. Dit betekend concreet dat je het schuifdak in de ventilatiestand zal moeten afstellen, hem zal moeten sluiten om je afstelwerk te controleren, weer in de ventilatiestand moet zetten om hem bij te stellen etc. Slechts de laatste twee schroeven (de buitenste) kun je via het ventilatieluikje in de stoffenbekleding afstellen.
Succes ermee.
Grtn
Ruben

Moderators: Jerry Stam