getikt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2005 12:55 #1124438
door V700 register
niemand nog een idee
Beantwoord door V700 register in topic niemand nog een idee
niemand nog een idee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2005 16:30 #1124447
door V700 register
Wat heb je dan allemaal al gedaan dan ???
Beantwoord door V700 register in topic Wat heb je dan allemaal al
Wat heb je dan allemaal al gedaan dan ???
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2005 17:07 #1124451
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 116 - Seat Belt Reminder
Hallo Antoine
Volgens het schema voor de 940 dat in Haynes (940 versie) staat, zit er een Seat Belt Reminder in. Da's nummer 116 in het schema. Waar die in de auto zit weet ik niet. Voor auto's die voor de andere kant van de Atlantische oceaan bedoelt zijn, zit ie naast het ronde ("lampje kapot") relais. Ik heb even bij die van mij gekeken, daar zit niks. Maar als je die zou vinden en er zolang uit kunt trekken, denk ik dat je van de herrie af bent. Maar ik denk dat Jan gelijk heeft met zijn sluiting naar massa.
Groetjes
Mathy
Volgens het schema voor de 940 dat in Haynes (940 versie) staat, zit er een Seat Belt Reminder in. Da's nummer 116 in het schema. Waar die in de auto zit weet ik niet. Voor auto's die voor de andere kant van de Atlantische oceaan bedoelt zijn, zit ie naast het ronde ("lampje kapot") relais. Ik heb even bij die van mij gekeken, daar zit niks. Maar als je die zou vinden en er zolang uit kunt trekken, denk ik dat je van de herrie af bent. Maar ik denk dat Jan gelijk heeft met zijn sluiting naar massa.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2005 09:07 #1124512
door V700 register
Of zit er hier nog een Antoine.
Beantwoord door V700 register in topic Hu?
?! You tokkin' to me?Mathy schreef : Hallo Antoine
Of zit er hier nog een Antoine.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2005 10:31 #1124521
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Re: Hu?
Hallo ANtoine
Oeps! Ik bedoelde Tank24. Heb me helaas in de schuilnaam vergist.
Groetjes
Mathy
KMvrtr schreef :
?! You tokkin' to me?Mathy schreef : Hallo Antoine
Oeps! Ik bedoelde Tank24. Heb me helaas in de schuilnaam vergist.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2005 13:07 #1124539
door V700 register
Dus...
Bedankt trouwens voor het uitgebreide verslag Henk. Ik ga even twee lampjes vervangen... (ik neem aan dat die ook in een 91er 940 zitten?)
Groet, Martijn & (een nog steeds zeer goed startende) Harald
Beantwoord door V700 register in topic Ik ga mee met de man uut Epe...
Dus...
Bedankt trouwens voor het uitgebreide verslag Henk. Ik ga even twee lampjes vervangen... (ik neem aan dat die ook in een 91er 940 zitten?)
Groet, Martijn & (een nog steeds zeer goed startende) Harald
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2005 14:50 #1124653
door V700 register
volvo power
wat heb ik gedaan? heb beide stekkers van beide stoelen losgemaakt, en afwisselend losgemaakt, en het relais vervangen (dit is wel het goede relais geweest, want toen hij er niet in zat, was er ook geen getik, maar dus ook gene knipperlicht) weet nu niet meet zo goed wat ik moet doen.
heeft het misschien nut om een van die pinnetjes van het relais er af te knippen. zo ja welke? het zijn er drie
Beantwoord door V700 register in topic volvo power
wat heb ik
volvo power
wat heb ik gedaan? heb beide stekkers van beide stoelen losgemaakt, en afwisselend losgemaakt, en het relais vervangen (dit is wel het goede relais geweest, want toen hij er niet in zat, was er ook geen getik, maar dus ook gene knipperlicht) weet nu niet meet zo goed wat ik moet doen.
heeft het misschien nut om een van die pinnetjes van het relais er af te knippen. zo ja welke? het zijn er drie
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2005 18:19 #1124674
door Willem van Strik (GAST)
Heb je misschien de mogelijkheid om je relais uit te wisselen met dat van een andere wagen? Als in die andere wagen je relais ook gaat tikken, zit het in het relais. Als het relais dan normaal werkt, zit het elders in je bedrading.
Als je niet iemand weet, laat hier dan even weten waar je woont, er is vast wel een clublid in de buurt met wie je even kunt testen.
Geen pinnen van het relais afknippen, dat hoort normaal te werken zoals het nu is. Er moet iets anders mis zijn.
Willem van Strik
<font color="#ff0000">moderator</font>
Volvo 764GLE1985 B28E 250.275 km
Volvo 7451990B230F LPG 432.109 km
When you loose your left arm, your right arm would be left<b< />
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic wisselen?
Heb je misschien de mogelijkheid om je relais uit te wisselen met dat van een andere wagen? Als in die andere wagen je relais ook gaat tikken, zit het in het relais. Als het relais dan normaal werkt, zit het elders in je bedrading.
Als je niet iemand weet, laat hier dan even weten waar je woont, er is vast wel een clublid in de buurt met wie je even kunt testen.
Geen pinnen van het relais afknippen, dat hoort normaal te werken zoals het nu is. Er moet iets anders mis zijn.
Willem van Strik
<font color="#ff0000">moderator</font>
Volvo 764GLE1985 B28E 250.275 km
Volvo 7451990B230F LPG 432.109 km
When you loose your left arm, your right arm would be left<b< />
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-12-2005 14:31 #1124733
door V700 register
relais zijn idd al eens vervangen met die van een andere wagen. aangezien eigenlijk niemand goed weet hoe en wat en waarom, dacht ik om dan maar van het getik af te zijn. kan ik net zo goed ene pinnetje afknippen dat moet kunnen toch. maakt mij niet uit dat het gordel alarm dan niet meer goed werkt. dus weet iemand welk pinnetje het is. of iemand nog een heel goed idee............graag
mvg bas
Beantwoord door V700 register in topic relais zijn idd al eens
relais zijn idd al eens vervangen met die van een andere wagen. aangezien eigenlijk niemand goed weet hoe en wat en waarom, dacht ik om dan maar van het getik af te zijn. kan ik net zo goed ene pinnetje afknippen dat moet kunnen toch. maakt mij niet uit dat het gordel alarm dan niet meer goed werkt. dus weet iemand welk pinnetje het is. of iemand nog een heel goed idee............graag
mvg bas
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2005 00:38 #1124763
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Goed idee
Hallo Bas
Een goed idee? Pinnetjes NIET afknippen! Want dan knipperen je knipperlichten ook niet meer.
Je hebt het hier toch over het middelste relais of niet? Dat je voelt "knipperen" als het knipperlicht knippert?
Meet eens welke pootjes aan massa liggen.
Groetjes
Mathy
Een goed idee? Pinnetjes NIET afknippen! Want dan knipperen je knipperlichten ook niet meer.
Je hebt het hier toch over het middelste relais of niet? Dat je voelt "knipperen" als het knipperlicht knippert?
Meet eens welke pootjes aan massa liggen.
Groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam