Lekke oppompbare monroes

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2005 02:03 #1120867 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic KONI IS KONI NIET MEER
Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP Een Koni en een niveaumat kan je volgens mij niet vergelijken. -een <u>niveaumat</u> pompt zich op tot de juiste rij hoogte, is in feite een hulpveer en demper in 1. - een <font color="#cc0000">rode </font>Koni (special D, geloof ik) is redelijk slijtvast, mocht de demper verslijten kan je deze een keer of 5 nastellen om de slijtage te compenseren. Ik zet ze meestal gelijk op stand "2&#39;&#39; . Er waren ook Koni Load-adjusters, dempers met een hulpveer eromheen. Een<u> niveaumat</u> is uniek omdat deze de energie die vrijkomt tijdens het in- en uit- veren van de auto, gebruikt wordt om de auto op te pompen. De demping hiervan vind ik (persoonlijk) ""slappe hap"". FSD&#39;s passen de demping aan aan de rij-omstandigheden, niet aan de belading/belasting, <u>het zijn geen hulpveren!</u> Mijnheer Cornegge zal de deze strijd dus altijd winnen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2005 00:22 #1121847 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: @ Mathy

Volvo Project schreef : Andre,
Ik ga dit eens voorleggen aan Rob Cornegge. Hij is de PR man van Koni. Ik neem bij dezen de vrijheid om hem uit te nodigen voor een sleuteldag, alwaar ze een mooie demonstratie kunnen geven.
Wat dacht je van een auto met Nivomats, tegen een auto met rode Koni�´s, en indien sommige anderen en ik ons zin krijgen, een auto (bijvoorbeeld mijn Wolvo) met FSD�´s.
Volgens mij een heel leuke promotiemogelijkheid voor Koni, en een leuk evenement voor ons!
Ik kopieer deze pagina, en mail hem aan meneer Cornegge. Vervolgens wachten wij op antwoord!
Groet,
Edo
<a href=" home.kabelfoon.nl/~edo/VolvoProject/ "> home.kabelfoon.nl/~edo/VolvoProject/

Ik heb Cornegge dus uitgenodigd voor een demo. Da's alles.
Ben niet meer aan de slag gegaan met dat andere systeem. Dat komt vast nog wel een keer, maar de afgelopen weken heb ik me alleen maar druk gemaakt om mijn tentamens.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam