Ombouw van RHD naar LHD
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Inderdaad, maar dit was ik al aan het typen voordat ik jouw bericht had gelezen. Tijdens het replieen werk ik ook nog wel eens wat en dan wil ik wel eens een kwartiertje doen over een antwoord. Zoals deze ook weer bijna een uur heeft geduurd...Jos360;79393 schreef : Dat is het punt waarop ik eerder zei dat ik daar niet over kan nadenken, omdat het niet mijn zaak is
Ik heb het puur over de technische kant.

Voor de techniek ben ik niet bang, ondertussen durf ik denk ik alle klussen zelf wel aan. Alleen ontbreekt het me soms aan het juiste gereedschap.
Dat vind ik eigenlijk ook... kopeh?v0lv0freak;79394 schreef : Ik ben het zeker met je eens dat de H?r in ere gehouden moet worden..

Nope, dit is ook een hobyklusje geweest. Dat is overal aan te zien.v0lv0freak;79394 schreef : is er trouwens origineel een 2.3 in de 300 geleverd?
Doeke Dobma;79397 schreef : Waar een wil is, is een weg.
De wil is er zeker ja!v0lv0freak;79401 schreef : Ik denk dat Jeroen de wil wel heeft.. Maar we weten allemaal dat je soms ook realistisch moet zijn.
Als ik vrijgezel zou zijn geweest had ik echt elke maand een enorme schep salaris en tijd overgehad! Dan had ik mijn donkergrijze 360 nog, mijn 745, de H?R ?n dan had ik deze UK GLT ook al in mijn bezit!

Maar ik heb gelukkig een geweldige vrouw, 2 prachtige kinderen en een derde onderweg! Daar lever ik graag wat auto's, huizen en tijd voor in!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;79409 schreef : Dat vind ik eigenlijk ook... kopeh?
Als de bodykit, stuurbekrachtiging en elektrische spiegels erop blijven!

Alleen heb ik (lees: pap) ook niet de tijd en de plaats om hem op te knappen..
Dan gaat de bodykit op de blauwe, en gaan de andere leuke opties op de grijze :f
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;79414 schreef : Als de bodykit, stuurbekrachtiging en elektrische spiegels erop blijven!
Tja Jeroen, als je al het 'mooie' eraf haalt gaat de verkoop natuurlijk wel veel moeizamer h?...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

dan mag je auto ook nog houden

Ik denk dat je de aankoopprijs dan al eruit hebt.. als ik afga op pap zijn bod op alleen de sideskirts

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik geef je ook groot gelijk..:yesyes:Bodejodel;79424 schreef : Ik heb mezelf voorgenomen NOOIT meer een bodykit te verkopen mocht ik er weer een in bezit krijgen. (geef me eens ongelijk)
Tsjah in Engeland is alles makkelijker op V300 gebied..
lagere prijzen, meer opties..
Op ebay staat nu een 340 voor onderdelen voor 100 pond met elektrische spiegels en ramen.. Alleen dat is bij elkaar al 100 pond waard!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-