Ombouw van RHD naar LHD
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Ook nog even de salarisonderhandelingen op mijn werk afwachten... yeehaa!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb hem niet nodig, maar ik wil hem wel erg graag!

- V300 register
- Verbannen
-
Zeg niet dat de auto het niet waard is om opgeknapt te worden. Voor het geld dat een andere 360 kost kun je een hele hoop doen om de auto rijdbaar te maken.
(er staat op dit moment een 2 liter op marktplaats te koop

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

De H?R is echt behoorlijk rot en uitgeleefd. Ik vind het nog steeds een prachtkar, maar er zit heel veel laswerk aan. Als dat gebeurd is is hij nog niet zo goed als ik hem graag zie want dan moet hij nog gespoten worden ook. (???!)
Die UK GLT heeft 3 flinke krassen en als die hersteld zijn is ie w?l zo mooi als ik hem wil hebben...
De bodykit ga ik natuurlijk overzetten en overspuiten. De achteronderspoiler is ook goed aan te passen zodat hij op een sedan past.
(en die heeft ook nog eens een open dak, elektrische spiegels, ramen)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Die 500 euro die de GLT kost kun je uitgeven aan het laswerk en schadeherstel aan bodykit en plaatwerk en de motor. Ik denk dat je budget dan een heel eind op is.
Dan heb je in mijn ogen al een veel mooiere auto dan een Engelse GLT sedan. Ook veel exclusiever natuurlijk.
Als je hem dan nog wilt laten overspuiten kun je dat later altijd nog doen, dan is hij rijdbaar en heb je direct een mooie auto.
Maargoed, het is natuurlijk je eigen keuze. Ik zou het wel weten

- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;79373 schreef : Voor technici lijkt het allemaal wel makkelijk, 'even' een motor wisselen, 'even' een ongekeurde auto naar Erik brengen om hem 'even' te laten lassen. Ik kan me daar zo aan ergeren. Weten jullie wel hoeveel moeite, tijd en geld het kost om dat t?ch voor elkaar te krijgen als je het zelf niet kunt?
Als de auto bij Erik staat kun je in een dag een motor wisselen met 2 man, je kunt ook laswerk (natuurlijk wanneer de lasser tijd heeft) heel vlug voor elkaar hebben.
Ik erger me juist altijd kapot aan mensen die denken dat een beetje werk aan een auto onmogelijk en niet te doen is. Kijk naar Anjo... als je iets voor elkaar wilt krijgen moet je er gewoon aan beginnen en afmaken...