Help me aan een 2 kolommer
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik heb de brug die door Anjo is ontdekt gekocht. Middels jullie bijdrage kan ik hem gaan betalen. Een werkende brug is echt een zegen uit de hemel. Heb vandaag onder een auto op de koude vloer gelegen om balken te lassen. Totaal geen pretje en heel onhandig. Voorzover ik nu kan inschatten is Jeroen (garage Venhorst) bereid dinsdag of later in de week te rijden. Maandag kon hij niet. Zodra ik een definitieve afspraak heb laat ik weten. Voor maandag probeer ik ander transport te regelen. Ik hunker naar een brug.
Ik zal iedereen pb?n met mijn rekeningnummer.
Als de brug staat kan ik eindelijk met de zeer mooie Volvo Amazon met gasinstallatie van Paul G. aan de slag. Hier moeten nog enkele dingen aan gelast worden, zodat ie er weer jaren tegen kan. Deze auto is overigens te koop. De mooie blauwe kleur met chromen randen geeft een mooie, luxe uitstraling. Binnen is hij voorzien van skayleren bekleding in goede staat evenals de rest van het interieur. De motor loopt subliem.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
joost heeft de brug ontdekt.
laat maar weten wanneer je hem (met versterking, de losse delen zijn amper te tillen!) op gaat halen, dan staat de koffie klaar en help ik ook een handje.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Een werkende brug is echt een zegen uit de hemel.
Heb ooit mijn toenmalige 340 op een niet goed werkende brug gehad op een klusdag van de Dafclub in Kerkdriel. Toen ik de brug wilde laten zakken ging 1 kant naar beneden en de andere niet..... De auto bleef nog net hangen:f
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
eipmiw;78767 schreef : een klusdag van de Dafclub in Kerkdriel.
was dat niet toevallig in Rossum (net aan de andere kant vd rivier) ? bij garage Cretier?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik stuur je morgen even een PB.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Via Google kwam ik met een zoekopdracht op de advertentiepagina van die cross-site. Daar stond 'ie tussen.
Succes Erik, ik zie het PB'tje wel.
- V300 register
- Verbannen
-
was dat niet toevallig in Rossum (net aan de andere kant vd rivier) ? bij garage Cretier?
Ja die was het. Op zich geen foute garage overigens.